http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
終於都識點樣玩喇~
唔讚都唔得
推低隻彈彈野仲要加句"哦"~[版主回覆09/10/2010 16:16:00]佢成日都係咁架, 推抵左佢就同我講架喇~
臭豬又係咁 "UP" 隻嘢架,不過佢無滕滕 "UP" 到咁激[版主回覆09/10/2010 22:55:00]男仔係百厭D架喇~
你仲叻呀,終於可以upload上黎Y!blog~~~[版主回覆09/11/2010 17:12:00]其實之前我係想up-load佢食完奶嗰個video架, 不過唔知點解up-load左上嚟就好黑好黑, 一d都睇唔到, 所以我先冇放上blog到咋~
咁放上FACEBOOK黑唔黑吖?[版主回覆09/11/2010 21:59:00]都黑左小小, 但係冇yahoo咁死黑囉! yahoo直程黑到手影都睇唔到咁济呀!!!
哈哈,有名你叫鴉烏嘛,哈哈哈
推低隻彈彈野仲要加句"哦"~
回覆刪除[版主回覆09/10/2010 16:16:00]佢成日都係咁架, 推抵左佢就同我講架喇~
臭豬又係咁 "UP" 隻嘢架,不過佢無滕滕 "UP" 到咁激
回覆刪除[版主回覆09/10/2010 22:55:00]男仔係百厭D架喇~
你仲叻呀,終於可以upload上黎Y!blog~~~
回覆刪除[版主回覆09/11/2010 17:12:00]其實之前我係想up-load佢食完奶嗰個video架, 不過唔知點解up-load左上嚟就好黑好黑, 一d都睇唔到, 所以我先冇放上blog到咋~
咁放上FACEBOOK黑唔黑吖?
回覆刪除[版主回覆09/11/2010 21:59:00]都黑左小小, 但係冇yahoo咁死黑囉! yahoo直程黑到手影都睇唔到咁济呀!!!
哈哈,有名你叫鴉烏嘛,哈哈哈
回覆刪除