2010年9月9日 星期四

叻仔! 終於都識玩!

終於都識點樣玩喇~












唔讚都唔得  


5 則留言:

  1. 推低隻彈彈野仲要加句"哦"~
    [版主回覆09/10/2010 16:16:00]佢成日都係咁架, 推抵左佢就同我講架喇~

    回覆刪除
  2. 臭豬又係咁 "UP" 隻嘢架,不過佢無滕滕 "UP" 到咁激
    [版主回覆09/10/2010 22:55:00]男仔係百厭D架喇~

    回覆刪除
  3. 你仲叻呀,終於可以upload上黎Y!blog~~~
    [版主回覆09/11/2010 17:12:00]其實之前我係想up-load佢食完奶嗰個video架, 不過唔知點解up-load左上嚟就好黑好黑, 一d都睇唔到, 所以我先冇放上blog到咋~

    回覆刪除
  4. 咁放上FACEBOOK黑唔黑吖?
    [版主回覆09/11/2010 21:59:00]都黑左小小, 但係冇yahoo咁死黑囉! yahoo直程黑到手影都睇唔到咁济呀!!!

    回覆刪除
  5. 哈哈,有名你叫鴉烏嘛,哈哈哈

    回覆刪除