今晚同老公一班好耐冇見嘅豬朋狗友食飯, 呢個吹水飯局係一個我都好憎佢嘅人攪出嚟, 因為佢就我老公, 佢話唔會搵我老公唔鐘意嗰D人嚟, 所以佢就到咁, 我地就出嚟喇!
呢條友點解我唔鐘意佢, 原因係因為我地結婚嗰時, 佢係攪屎棍之一, 我唔鐘意佢, 我老公都唔鐘意! 但係呢條友夠死狗, 係咁同我老公講對唔住, 叫佢唔好嬲佢, 佢認係衰仔, 所以我老公就算數!
第二樣我唔鐘意佢, 係因為佢生左個仔出嚟年幾兩年之後, 就一走了之, 而家佢個仔8/9歲都冇番過去睇個仔, 所以我鄙視佢!
今晚一路食飯, 佢就係到同我講仔經! 同我講仔經? 仲好有經驗咁話要點點點, 又唔好點點點, 所以我就問佢今次(係關島)番嚟: "你有冇見過個仔呀?" 呀生, 你明唔明我係到串緊你架? 你自己對個家庭一D責任都冇, 嗰時仲要唱你老婆什麼什麼不是! 又話自己有幾錫個仔, 又話點對佢好! 算把啦你!!!
我都唔明, 生左個仔出嚟, 點解可以唔使理, 仲要同人講佢張個仔個名紋左係個背脊到, 好巴閉咩? 定係個意思係冇眼睇定係唔想睇呀?! 就算同個老婆有咩意見不合, 都冇藉口可以唔理個仔啦, 呢D人跟本就係不負責任! 我係個小朋友, 我大個真係唔想認佢做老豆!!!
沒有留言:
張貼留言