2010年9月25日 星期六

冇得比你選擇!

尋日情天霹靂之後, 今日我就問個工人多一次, 佢有咩方法去解決!

 

佢當然冇答我, 因為佢兩條數加埋都已經4千5百幾, 跟本一個月糧都唔夠cover, 所以我只係比左一條路佢撰, 就係要佢每個月全份糧要嚟還錢!

 

雖然我再三問佢, 究竟佢有冇同我講大話, 最大嗰條數究竟係唔係真係幫佢個fd借, 其實無論佢答我真係真係, 我都係唔會好信佢, 同埋, 就算係佢定係佢個fd, 我都已經決定左都係要佢將成份糧嚟還錢!

 

我有諗過如果請過個工人, 都唔知會唔會好似而家呢個咁, 咁有心機同我湊, 而且呢個係好有經驗, 唔使我多講, 佢好多嘢細微嘢係做得好小心, 所以去到最尾, 我都係唔想抄佢!

 

講真佢都要養家, 如果我抄左佢, 佢都唔好過, 搵過另外一個僱主, 佢都要比佣金, 又唔知可以等幾耐先搵到, 所以我今日同佢講左好耐, 我問佢想唔想同我打工, 鐘唔鐘意係我呢到做嘢, 如果係有心, 就唔可以再有下次, 而今次, 我可以比多次機會佢!

 

我唔知我今次有冇做錯, 我希望我今日同佢講左咁多嘢, 佢真係明白, 因為下次唔會再有多次機會!

4 則留言:

  1. 我冇請過工人, 真係唔知點講好, 希望你個工人經過今次之後, 乖乖地唔好再去借錢俾心機係你樹做野喇~
    [版主回覆09/26/2010 22:32:00]你睇下上面個BLOG友寫D乜, 你仲驚呀~

    回覆刪除
  2. 我朋友的CASE~ 借錢借完一次又一次,攪我朋友架車比人貼大字報,話炒佢,佢(櫃)晒喊晒求比多一次機會~ 之後我朋友幫佢一次過還晒,每月出糧扣返~ 之後好咗幾個月,又再嚟料~ 竟然走去叫朋友奶奶個工人做擔保,借咗之後又無還,D追數打電話嚇奶奶,攪到我朋友即刻飛的上奶奶家了解件事,即刻開票還錢比人~ 之後仲要補錢即炒件工人,頭尾唔見咗差唔多三萬銀~~ 如果你唔想炒你個工人,你真係要有心理準備,佢隨時都有第二次。 另外你扣起佢份人工嘅時候小心D,你一定要出咗糧比佢先,之後先再叫佢比返你。 你係咪經A準請依家個工人嫁??如果係你可以同佢一齊落A準度,你比封warning letter佢,另外要佢寫張久單比你,註明佢欠你幾多錢,每月要還幾多錢,成個過程搵人錄低佢,最緊要有齊佢D欠單,你要KEEP起晒佢,每樣嘢要佢簽名同口頭作實。 請記住:工人同你非親非故,佢地係迫不得已先離鄉背井嚟同你打工,你對佢好,佢只覺得係應份,因為佢覺得自己幫咗你好大忙,無佢你攪唔掂BB。 而且佢有人質(囝囝)係手,佢地成日似住你地炒咗佢就無人照顧BB,所以就會得寸進尺。 祝你好運~~
    [版主回覆09/26/2010 22:04:00]多謝你嘅資料, 我會研究下!
    我而家就照出糧比佢, 但係出左就要佢即時入比財仔, 唔會我直接入, 因為我都要證明我自己冇刻扣佢份糧!
    我尋日都打左去勞工處, 佢地只係話如果佢地係犯左嚴重過失先可以唔使補錢就即刻踢佢走, 佢而家咁樣, 就要我地自己去衡量, 因為如果我地因為佢爭財係錢而唔補比佢地, 咁佢地係可以去勞工處追討!
    我諗我都係唔會比佢放假出去, 因為我都怕佢又走去借過, 同埋, 我會同個AGENT 商量下出WARNING LETTER一事!
    THX 你意見!

    回覆刪除
  3. 我又唔明喎, 佢個FD點解要用佢個名借? 點解佢又肯?
     
    [版主回覆09/26/2010 22:05:00]佢同我講佢個FD冇PASSPORT 喎~ 跟住我又問多佢一次, 佢冇你就幫佢, 你係唔係咁蠢呀!!!

    回覆刪除
  4. 你都係唔好理佢會點先, 理咗自己同滕滕先好D喇!
    [版主回覆09/26/2010 22:06:00]所以我諗星期日都係唔再比佢出去好似好D, 費事佢一陣又再借!

    回覆刪除