2010年9月22日 星期三

仲乜自己無啦啦除左件衫呀~











無程程好唔鐘意件衫, 咁就自己除左喇! 同你著番, 跟住你又要除左佢!


扣扭嘅已經除左, 跟住就同你著仔過頭穿嘅, 你又除埋, 你想點先???


3 則留言:

  1. http://hk.myblog.yahoo.com/jessicalim1112/article?mid=20841&prev=20851&next=20847
    OPI 我post咗個效果喇。
    佢係咪熱呀?
    [版主回覆09/24/2010 23:53:00]真係好熱喎~

    回覆刪除
  2. 係囉,佢係咪熱呀~
    不過滕滕好叻叻喎,一除就自己摭住,梗係知你會post出黎俾人睇啦~haha
    [版主回覆09/24/2010 23:52:00]熱乜鬼吖, 開左冷氣呀, 佢都唔知仲咩事! 拍完呢個VIDEO, 佢又再除多幾次, 比我鬧過佢先冇再係咁咋!
    佢好鐘意除左衫之後係咁掃個GG位架  !

    回覆刪除
  3. 我個女都係咁...我估計, 佢地到咁上下就會有呢D 古怪行為...
    而家女女識表達, 成日除完D 衫, 叫我"PARK" PARK" , 之後又除, 又PARK, 一晚起碼做幾十次呢個動作...HAHAH!! 
    [版主回覆09/24/2010 23:51:00]佢地成日做埋D奇怪嘢, 真係好好笑架!

    回覆刪除