2010年9月22日 星期三

中秋節......我+滕滕.......+同學!

今日中秋節放早, 約左熙媽係葵芳比支甲油佢之後就去左行一陣, 行行下揰到個同學喎, 吹左一陣水就叫佢入嚟我到食飯喇, 因為今晚得我同滕滕咋, 老公又死左去開OT!


滕滕唔知仲咩好鐘意我呢個同學, 唔使warm up就已經叫人同佢玩喇!




4 則留言:

  1. 我鍾意你餐枱後面個櫃呀,訂造架?
    [版主回覆09/25/2010 12:24:00]係呀! 我地比個款嗰間嘢做架, 原則係以有門冇塵為主, 最好唔使成日抺 ! 冇手抽唔使比滕滕開到門!

    回覆刪除
  2. 我可唔可以copy呀?你可唔可以開晒啲櫃桶同門影張相比我睇呀?
    中空設計我覺得好掂~~~玻璃門係咪向上掀開架?
    [版主回覆09/25/2010 12:42:00]如果要打開D門比你睇, 我就要半夜做呢個動作喇!
    玻璃門&上面嗰度門都係向上掀架, 所以你可以撰兩度都係玻璃門架(我都唔記得點解我地撰左一度木門一度玻璃門!) 同埋, 呢格玻璃門裏面應該係有光管, 而下門冇門嗰格都係有光管, 不過上面玻璃門未裝, 下面嗰格就壞左!
    仲有, 柜頂上面都有光管係射上天花板架!

    回覆刪除
  3. 半夜就唔好喇,嘈到人呀,咁唔洗開櫃桶門喇,全景影一張比我睇得唔得呢?
    [版主回覆09/25/2010 16:13:00]全相仲大獲, 因為要拉開張玻璃枱!
    我睇下今晚得唔得, 如果可以就影D details過你睇啦!

    回覆刪除
  4. 唔好呀,唔洗喇,嘈住滕滕瞓呀,我自己攪掂得喇,唔該晒

    回覆刪除