2010年9月15日 星期三

你唔好同我講你好辛苦!

今日馮小姐同我講, 尋日個女同佢講, 因為比老師點名叫左去嗰d咩運動比賽, 攪到成6點幾7點先番屋企, 好鬼攰, 所以個女想叫daddy 今朝車佢番學!

 

不過馮小姐就同個女講, 佢好攰, daddy 都好攰, 唔好咁自私因為自己攰就要daddy一早起身車佢番學! 如果佢要叫daddy車, 咁佢就自己問!  唔使講我都估到, 個女一問daddy, 佢daddy 就答應左, 因為馮小姐個老公某程度上係好縱佢個女! 馮小姐見個老公一口答應個女, 咁佢就順理成章咁話不如車埋佢, 因為個女係黃大仙, 咁就可以跟住去油塘! 不過馮小姐個老公一聽到, 就唔係好想, 因為男人個解釋係車完個女, 就即刻買埋餸番屋企, 跟住可以再瞓多一陣先番工!

 

所以馮小姐同我講佢好嬲!

 

其實當我聽到馮小姐叫個女"唔好咁自私, 你攰daddy都攰", 講完呢句之後, 我就即係都係諗: 唔係親生, 就真係唔同d!  而今次, 我就好直接咁講, 我今次唔buy你, 因為幾攰嘅父母, 都會錫自己個仔女, 就算自己有幾攰, 仔女叫到都會去做, 所以我跟住就同佢講, 因為個女唔係你生, 所以你唔明白你老公點解咁攰都答應車佢番學! 

 

今次對答, 我好強硬咁話我唔認同佢, 而且仲同佢講番佢上一次答我, 佢冇諗過去睇個女d功課, 所以我同馮小姐再一次強調, 因為你真係唔係佢親生亞媽, 所以真係有分別!

 

馮小姐好堅持佢自己做事好公平, 而且佢第日嗰個都會係咁, 仲講講下係到喊, 佢話佢而家好辛苦, 自從個女番左去住之後, 由放工番到屋企一路做, 做到成12點先有得瞓, 未停過(我個心諗, 個個家庭都係咁架啦! 只不過係因為你而家大住個肚先覺得特別辛苦啫, 你以前咪都係自己一個做!)! 我都唔係冇同佢講過啦, 一生左, 仲多交嘈啦, 因為多左一個bb, 就好多嘢要做, 好多嘢要商量, 好多嘢要決定, 而且因為大家有時思想唔同而多左磨擦, 更何況而家個女番埋嚟住, 兩個唔同生活環境下嘅人一斉生活, 一定再多磨擦啦!

 

馮小姐好口嚮咁話, 佢生左, 都冇諗住要佢老公理, 因為都預左佢老公唔會理喎, 佢話佢自己攪掂喎~! 

 

5 則留言:

  1. 叫佢收皮啦,咁口響,而家走囉,洗咩係到委屈自己啫,呢啲人正一死雞撐飯蓋
    [版主回覆09/17/2010 14:05:00]而家更局啦, 佢可以走去邊吖!
    不過佢仲死口唔認, 仲話自己對個女好好囉~ 如果真係當係自己女, 咁點會有得撰"想佢言行性格好", 而冇諗過都想佢讀書好吖! 個個父母, 都想自己仔女想想嘢都好, 唔會只係選擇佢其中一樣嘢好囉! 

    回覆刪除
  2. 含X啦,睇佢第時會唔會咁對自己嗰個,我真係"鄧"呢個女慘
    [版主回覆09/17/2010 22:14:00]所以真係架, 冇亞媽D小朋友真係賤D..........

    回覆刪除
  3. 點解要接佢返嚟又要咁對佢呀, 第時佢個B出世, 呢個女嘅生活仲難過呀~
    [版主回覆09/20/2010 21:53:00]因為佢地結左婚之後, 個女個姨媽成日都話唔得閑睇, 呢到又要佢地自己去接, 嗰到又叫佢地自己去接, 咁佢地比左生活費姨媽, 就等同白比囉! 姨媽跟本就唔同佢地照顧, 可能因為覺得佢地已經有家庭, 有咩就唔好叫佢幫手!
    所以佢地個心諗, 比左錢又唔同佢照顧, 咁不如唔好比自己睇番冇咁嬲囉!

    回覆刪除
  4. 呢個女仔第時條路會好難行...係d咁嘅家庭成長~
    [版主回覆09/21/2010 12:56:00]應該都唔會好難行, 因為佢都唔係好理馮小姐  !

    回覆刪除
  5. 冇咗阿媽照顧已經夠慘, 仲有個咁嘅後母...條路又點會唔難行呀, 唔係下下都可以問老豆架嗎!!
    [版主回覆09/21/2010 15:28:00]如果個後母衰, 比我都唔會問嗰個女人!

    回覆刪除