2010年9月16日 星期四

做節~

好耐未試過食餐飯咁開心喇, 因為同舊同事做節! 成餐飯, 大家都起勢咁傻笑, 因為間放提D嘢食一路係咁出, 仲要出得好快, 出到我地跟本食唔晒, 因為我地不停咁起勢咁點點點!

 

九唔搭八咁吹水, 仲要講下人事非, 好開心咁就過左一晚~ 就係呢餐飯, 另我諗起以前一斉做嘢嗰時, 大家一路做嘢, 會一路一斉話人, 一斉小個客, 一斉你話我我又話下你, 比起而家番工真係開心好多!

 

呢班同事, 識左都有成18年, 大家都知道大家皮性, 講嘢就可以放盡嚟講, 串你就串你, 唔使下下都就住就住, 兩三個月我地就會出嚟食一次飯, 生日又食下, 唔係生日又食下! 食到半路, 大家又一斉落樓打下邊爐, 幾爽呀~

 


 


 


5 則留言:

  1. 我都有一班開心嘅舊同事~~~
    [版主回覆09/17/2010 14:01:00]雖然以前一斉做嘢一定要不愉快, 不過都係一段好少嘅時間嚟, 但係過後又大家一斉哈哈哈! 而且冇一斉做嘢, 感情就好左, 大家都好enjoy一斉出嚟食飯嘅時間, 大家唔會托手爭囉!

    回覆刪除
  2. 左邊嗰個係妳? 嘩, 幾索喎. 肥咩吖. 扮晒野

    [版主回覆09/17/2010 13:59:00]你唔好玩嘢喎, 邊個係我嚟! 你睇下我塊面圓架, 都唔係你咁尖尖嘅!

    回覆刪除
  3. 一齊做嘢一定會有啲咬叫架喇~~~
    [版主回覆09/17/2010 22:13:00]所以舊公司解散左之後, D感情好左囉~

    回覆刪除
  4. 呢間放題咁好呀?
    [版主回覆09/21/2010 12:57:00]都係架, d嘢係咁出係咁出, 出到我地食都食唔切, 食到嘔咁济呀!

    回覆刪除
  5. 間野係邊度嚟呀, 我要去食呀!!!
    [版主回覆09/21/2010 15:35:00]http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=22234
    呢到呀!

    回覆刪除