2010年9月7日 星期二

都唔知咩設計嚟!

買左4号學習杯個蓋換比滕滕用~


都唔知咩人諗出嚟, 兩個洞位冇嘢"給"住!


就算"給"埋左個杯蓋, 都漏水出嚟, 攪到滕滕成日fing 隻杯, 好似不知幾好玩咁!


3 則留言:

  1. 給咗蓋都漏水出黎咁抵死?
    [版主回覆09/08/2010 10:58:00]係呀! 因為給左個蓋真係給蓋囉, 都冇給住個洞!
    所以滕滕都不知覺得幾好玩呀, 給左個蓋都有水漏出嚟~

    回覆刪除
  2. 佢就開心,大人就辛苦喇,有排抺
    [版主回覆09/08/2010 14:41:00]所以唯有次次都只係JUMP唔好太多, 夠佢飲就算囉~

    回覆刪除
  3. 唉! 我一個月前又係換咗呢個蓋.
    鬼咁煩, 所以我用咗兩日就用返3 号管.
     
    [版主回覆09/09/2010 16:20:00]如果想jump 定d 水出街就真係唔得囉~ 係屋企, 都還可以嘅~

    回覆刪除