http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
給咗蓋都漏水出黎咁抵死?[版主回覆09/08/2010 10:58:00]係呀! 因為給左個蓋真係給蓋囉, 都冇給住個洞! 所以滕滕都不知覺得幾好玩呀, 給左個蓋都有水漏出嚟~
佢就開心,大人就辛苦喇,有排抺[版主回覆09/08/2010 14:41:00]所以唯有次次都只係JUMP唔好太多, 夠佢飲就算囉~
唉! 我一個月前又係換咗呢個蓋. 鬼咁煩, 所以我用咗兩日就用返3 号管. [版主回覆09/09/2010 16:20:00]如果想jump 定d 水出街就真係唔得囉~ 係屋企, 都還可以嘅~
給咗蓋都漏水出黎咁抵死?
回覆刪除[版主回覆09/08/2010 10:58:00]係呀! 因為給左個蓋真係給蓋囉, 都冇給住個洞!
所以滕滕都不知覺得幾好玩呀, 給左個蓋都有水漏出嚟~
佢就開心,大人就辛苦喇,有排抺
回覆刪除[版主回覆09/08/2010 14:41:00]所以唯有次次都只係JUMP唔好太多, 夠佢飲就算囉~
唉! 我一個月前又係換咗呢個蓋.
回覆刪除鬼咁煩, 所以我用咗兩日就用返3 号管.
[版主回覆09/09/2010 16:20:00]如果想jump 定d 水出街就真係唔得囉~ 係屋企, 都還可以嘅~