2010年9月21日 星期二

一齊打敗仗~

滕滕唔舒服, 跟住就輪到我!


食左d成藥, 好眼瞓, 開左張瑜伽蓆係枱底, 朝早瞓左成個幾鐘, 家姐就話滕滕瞓意係sofa底, 我就鐘意係枱底, 好似人地係天橋底咁瞓覺  !


老公又番夜, 我好唔開心, 因為我唔舒服佢都番工, 大佬呀, 你估我鐵人嚟架咩!!! 就算你應承嗰時未知我唔舒服, 咁你知道之後都可以推卦? 唔係應承左就唔推得架???


4 則留言:

  1. 老公抵打啦~~~
    [版主回覆09/25/2010 12:19:00]我話過佢啦, 佢話佢唔會覺得我有咩事喎, 同埋佢話我一定攪得掂! 你話係唔係比佢攪到我反眼吖!

    回覆刪除
  2. 唔見咗段留言~~~

    回覆刪除
  3. 又出返黎喇,超驚,好彩呢個係yahoo blog,如果唔係一定嚇傻我~~~
    係反眼都要係佢面前反,嚇下佢都好
    [版主回覆09/25/2010 12:44:00]而家唔只我, 滕滕都成日反  ! 如果我拍到我會POST上嚟, 因為滕滕反到仲緊要過我架  !

    回覆刪除
  4. 我睇過滕滕反喇,嗰日你係佢塊面到,係咁痴label時,佢反咗9萬幾次喇,哈哈哈
    [版主回覆09/25/2010 16:14:00]嗰劑, 反得少啦! 佢而家一路"寧"頭一路反, 反得仲多呀!

    回覆刪除