2010年9月19日 星期日

兩個傻佬傻襯襯~

今日熙媽&熙熙嚟我地屋企玩, 滕滕同熙熙今日終於有交流喇, 兩個成日都爭住個波波,


滕滕就惡到死, 必定要攞到個波先肯收手, 熙熙呢, 就唔會硬併, 最多比滕滕搶左個波之後就尖叫幾下!


 


我同熙媽講, 捉佢兩個坐係sofa 影番張相先, 但係原來做呢樣嘢係好難架!



2 則留言:

  1. 咪係, 呢張真係好四正架喇!

    [版主回覆09/20/2010 21:56:00]應該上半場就要影喇!!!

    回覆刪除
  2. 上半場又可能會冇乜交流喎~
    [版主回覆09/21/2010 13:00:00]咩呀, 佢地上半場都有爭波玩呢, 嗰時影到就好喇!

    回覆刪除