失眠真係好痛苦, 因為我今朝四點幾先瞓得著!
個腦更係唔知仲咩, 唔諗唔諗又諗, 諗下老豆, 又諗個工人, 真係好煩!
最怕個工人有第二次, 因為我已經講明, 再有下一次, 我唔會有情同佢講!
今日已經攪掂左屋企個電話, 申請左副線, 張條主線飛左去我手提, 以後無論佢d朋友定係財仔都打唔到入嚟!
我都唔明, 點解佢地唔可以安份守紀! 好好地做份工咪好囉, 仲咩成日都要攪下嘢啫~ 我又唔明, 佢地咁遠水路嚟做嘢, 都希望可以安安定定, 攪咁多嘢都係駁下有冇機會啫, 但係如果駁唔到, 又要搵過另外一個僱主就唔好玩啦, 就算比你搵到, 咁都唔擔保個僱主係一個好僱主嚟啦!
我今晚同個工人講, 明明請佢番嚟係幫我手, 而家仲要比多d嘢我煩, 都唔知為乜!
失眠都真係好慘架!先前因為那個死八婆,我都失眠了好一段時間,真係好辛苦呀!心仲要心驚驚!
回覆刪除真係一事未了一事又來,就係我爸媽那邊發生了事情,唉!搞到連睡都睡不到,唉,點解會有咁多煩事架!
總之做人都真係幾煩架!
[版主回覆09/29/2010 11:46:00]我都唔明, 點解做人咁鬼煩!
失眠真係好慘, 我尋晚又唔知搞乜喇, 每粒鐘醒一次, 搞到天光先瞓著呀~
回覆刪除[版主回覆10/02/2010 15:57:00]完全瞓唔著同你一個鐘頭醒一次, 都係咁慘!
真係好難頂, 個腦都冇休息過咁...不斷處係好high嘅狀態, 但係我又冇野煩緊嗰下野先慘呀!
回覆刪除[版主回覆10/03/2010 15:10:00]你話你係唔係law lai chin 吖!