2010年9月8日 星期三

NO.7, 非你莫屬!!!

我都唔明, 人蠢冇藥醫就更架啦, 但係叫你去問都唔醒目, 我唔想話你唔係7-11個老闆都唔得!

 

因為星期一交左份單去集友, 所以集友尋日就回覆個AWB NO.! 因為要通知個客, 所以馮小姐就通知我個NO.係: AWB12345678!

 

因為我地公司通常用UPS, 唔係用開DHL, 所以我要馮小姐 check 下 DHL, 個no. 前面"AWB"係個 awb no. 都包埋, 定係係stand for "air way bill"! 馮小姐check都冇check就答我, 個no. 係集友嗰條友比佢架喎, 佢抄晒! 同一時間, 我上網都已經check到"AWB"呢個字個no. 係唔包, 真係stand for "air way bill"咁解, 不過我冇出聲, 因為我要馮小姐去check!

 

佢check 完就答我, 如果上網check, 就唔使入"AWB", 但係打電話去check, 就可以講埋! 白痴!!! 更係可以拉, 人地更係知道"AWB"係stand for 乜啦!!!

 

跟住我就再講, 咁如果個客上網check, 人地唔知頭唔知路入埋"AWB", 咁check唔到, 係唔係叫個客直接搵集友嗰條友呀(其實我係想講, 係唔係叫個客直接搵你!)! 跟住馮小姐就再話, 如果上網, 係唔使入"AWB"呢三個字!  之後, 我又再講, 咁即係唔包啦!

 

馮小姐答我"係"之後, 我又再忍唔住再講"所以咪叫你問清楚囉"!

 

馮小姐問都未問就答我, 佢跟足佢嚟抄! 跟本問都唔想問!

小姐! 唔係你想唔想, 係你一定要! 你咁7所以先叫你問清楚!

 

其實我應該唔好叫佢問清楚, 等佢呢一世都 7 下 7 下! 

1 則留言:

  1. 7下7下我怕最後煩到嗰個係你呀~~~
    [版主回覆09/09/2010 14:32:00]睇下佢7邊樣啦!

    回覆刪除