2010年9月24日 星期五

有冇攪練錯!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日放工番到屋企發現個工人有三封信! 其中有兩封係private & confidential!

 

我已經知道唔對路, 所以我叫個工人係我面前拆開d信, 同我講係咩嚟! 基本上三封信都係追數, 有兩封係財仔, 有一封就係people!

 

我問個工人發生咩事, 因為我已經係佢一嚟做嗰時講得好清楚係唔可以去財仔借錢, 而家仲要有兩間!

 

個工人話其中有條數係幫朋友借, 每個月要還 $3,1xx, 而另外佢自己有條數就每個月要還 $1,4xx!

 

我再三問佢, 究竟佢有冇講大話? 究竟係唔係佢幫人借? 仲咩事佢未得我同意就用我呢個地址去借錢?

 

原來就算佢比個passport 我同佢keep, 佢都可以去借, 因為佢自己影抵左個copy!

 

我聽日就會打電話去個agent 到問下, 我下一步應該可以點做!!!

3 則留言:

  1. 個個都咁鍾意借錢真激C. 佢對滕滕又幾好, 你真係諗清楚點做至好喇! 
    [版主回覆09/25/2010 00:24:00]請個工人番嚟諗住幫下手, 而家就攪D咁嘅嘢!!!
    佢真係好有心機湊滕滕, 所以真係好煩好煩!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2010年9月24日 中午12:28

    工人借錢,真係幾煩呀!我之前都有個朋友係咁樣,最後要我個朋友幫佢還,因為人地成日上來追債,追得多都煩啦!所以有無工人都係得個煩字!
     
    請你盡快搞好佢呀!如果到追債的人上門就慘啦!唉,遇到呢啲工人就真係慘啦!
    [版主回覆09/25/2010 12:20:00]我唯一諗到就係用佢D糧去幫佢解決, 冇其他方法!
    如果唔係佢湊得滕滕好, 我就一早攪掂佢喇!

    回覆刪除
  3. 請工人最提心吊膽就係呢樣嘢~~~
    [版主回覆09/25/2010 12:21:00]我都唔明, 點解大部份都係咁, 真係冇一個好???

    回覆刪除