http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
比我攪左咁耐都仲未發皮4, 你嘅能耐原來好強下!
佢由忟忟地轉為興奮,好攪笑~~~[版主回覆09/20/2010 21:45:00]佢開心, 係因為佢張張嘢掟左落地下, 佢個心可能諗: 睇下你地仲點貼!!!
見識過滕滕嘅變臉技術...呢D係咪小兒科呢? 1秒鐘之前仲係啤到你好行下, 1秒係就係度自己傻笑~[版主回覆09/20/2010 21:46:00]佢地個video 都係, 明明好嬲咁, 跟住就跟住我地笑, 傻佬!
傻得好可愛嘅傻佬~[版主回覆09/21/2010 12:59:00]同我個blog上面嗰張相一樣, 都係咁戇居呀 !!!
佢由忟忟地轉為興奮,好攪笑~~~
回覆刪除[版主回覆09/20/2010 21:45:00]佢開心, 係因為佢張張嘢掟左落地下, 佢個心可能諗: 睇下你地仲點貼!!!
見識過滕滕嘅變臉技術...呢D係咪小兒科呢?
回覆刪除1秒鐘之前仲係啤到你好行下, 1秒係就係度自己傻笑~
[版主回覆09/20/2010 21:46:00]佢地個video 都係, 明明好嬲咁, 跟住就跟住我地笑, 傻佬!
傻得好可愛嘅傻佬~
回覆刪除[版主回覆09/21/2010 12:59:00]同我個blog上面嗰張相一樣, 都係咁戇居呀 !!!