http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
雖然尋日開始有小小感冒~
雖然尋日食左藥好眼瞓~
雖然今日已經晏左起身番工~
雖然而家好眼瞓~
但係由上個星期開始, 我已經迷上左"陳莉敏 QUEENIE"~
好睇呀~~~[版主回覆09/14/2010 22:09:00]youtube 好多佢教人化妝架, 你得閑去睇下吖, 好多嘢睇架!(不過唔知你有冇興趣)
我有睇開囉=.=[版主回覆09/15/2010 12:27:00]我只係睇開佢個blog, youtube 就好少, 不過, 因為上個星期無啦啦睇晒佢個blog頂嗰個video之後, 就發現仲有好多可以睇, 而且全部仲可以係youtube 搵到架, 所以我咪以為醒左咁囉~
哦,佢好有創意添呢~~~[版主回覆09/15/2010 14:16:00]而且佢好叻! 我尋日先睇到, 原來佢係我師姐嚟, 我地大家都讀埋同一間中學架!
好睇呀~~~
回覆刪除[版主回覆09/14/2010 22:09:00]youtube 好多佢教人化妝架, 你得閑去睇下吖, 好多嘢睇架!(不過唔知你有冇興趣)
我有睇開囉=.=
回覆刪除[版主回覆09/15/2010 12:27:00]我只係睇開佢個blog, youtube 就好少, 不過, 因為上個星期無啦啦睇晒佢個blog頂嗰個video之後, 就發現仲有好多可以睇, 而且全部仲可以係youtube 搵到架, 所以我咪以為醒左咁囉~
哦,佢好有創意添呢~~~
回覆刪除[版主回覆09/15/2010 14:16:00]而且佢好叻!
我尋日先睇到, 原來佢係我師姐嚟, 我地大家都讀埋同一間中學架!