2010年9月14日 星期二

完全迷上了~

雖然尋日開始有小小感冒~


雖然尋日食左藥好眼瞓~


雖然今日已經晏左起身番工~


雖然而家好眼瞓~


但係由上個星期開始, 我已經迷上左"陳莉敏 QUEENIE"~ 


3 則留言:

  1. 好睇呀~~~
    [版主回覆09/14/2010 22:09:00]youtube 好多佢教人化妝架, 你得閑去睇下吖, 好多嘢睇架!(不過唔知你有冇興趣)

    回覆刪除
  2. 我有睇開囉=.=
    [版主回覆09/15/2010 12:27:00]我只係睇開佢個blog, youtube 就好少, 不過, 因為上個星期無啦啦睇晒佢個blog頂嗰個video之後, 就發現仲有好多可以睇, 而且全部仲可以係youtube 搵到架, 所以我咪以為醒左咁囉~

    回覆刪除
  3. 哦,佢好有創意添呢~~~
    [版主回覆09/15/2010 14:16:00]而且佢好叻!
    我尋日先睇到, 原來佢係我師姐嚟, 我地大家都讀埋同一間中學架!

    回覆刪除