2010年9月14日 星期二

下次唔好再攪我喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

表叔已經問左我幾次, 幾時出嚟食下飯, 佢話好耐冇見過我老豆! 你好耐冇見我老豆啫, 咁你咪搵佢囉, 仲咩要扯埋我落水啫~

 

表叔, 唯一我係肯同佢fd, 所以佢咁講, 我唔會串佢, 因為我尊重佢, 所以今個八月十五, 我就話不如一斉做節喇! 之前已經比亞媽"鵝"我, 原因係因為大鵬人都話今個星期六ok, 但係今個星期六係亞媽舊曆生日, 所以我第一時間就諗住順理成章就同亞媽慶埋! 不過, 就係咁樣先麻Q煩!!! 因為 1.亞媽食齋, 2. 亞媽只係想我地一家人食飯, 因為唔想搵埋其他人要人地破費! 而且, 我同表叔講過下(亞媽生日), 但係表叔就話, 冇奶油做節去食齋! 所以, 明啦! 明晒喇! 你話係唔係自己law lai chin 吖~!!!

 

原本一心諗一次過, 因為我唔想分九十幾次出去食飯, 但係而家唔得都要得, 唔通唔同亞媽慶咩, 雖然佢把口話唔使...........

 

煩完第一樣, 攪掂好喇, 就第二樣, 就係搵地方食飯!!! 首先, 係要方便舅婆, 佢係南昌村住, 要搵d地方係可以方便的士上落車, 就算落左車, 都唔好行得太遠, 雖然係打的去, 但係又要唔好咁貴的士錢, 要同表叔慳住個荷包! 跟住就要就到係方便泊車, 咁就更係最好有得"給"飛啦! 而最重要就係食飯唔好去d貴地方食, 如果唔係, 比d表姐表妹小到我暈都有知!!!

 

搵、搵、搵, 基本上我心目中嘅稻香, 都已經full 晒, d九唔搭八唔識嘅, 我又唔想, 因為怕太難食, 好啦, 再搵下明星、迎喜啦, 方便我地嘅, 都又係已經full晒, 連d 咩富臨都搵埋, 有位嘅就要上一層, 不過冇lift到, 去到油麻地、佐敦嗰邊d酒樓, 表叔又好似覺得遠!

 

天啊! 你可唔可以幫下我呀! 我已經知道自己lai左嘢喇!!!

7 則留言:

  1. 你試下長沙灣鴻星吖,地鋪黎架
    [版主回覆09/14/2010 22:07:00]我都知道呢間鴻星, 不過應該 over budget.........

    回覆刪除
  2. 係..............你瀨左嘢
    [版主回覆09/14/2010 22:08:00]作死你呀~

    回覆刪除
  3. 我唔會小你,俾我哦吓啫,不過一年一兩次都ok ga,最緊要方便,你唔駛理表叔架la,佢唔駛俾架la....
    [版主回覆09/15/2010 11:49:00]嘩~ 你而家勁左喎~
    既然係咁, 咁我就豪食架喇  !

    回覆刪除
  4. 鴻星做梗特價,8:30後入坐好似唔知幾多折
    咁樂富遠唔遠吖?樂富有間"御膳"好好食架,又唔貴
    [版主回覆09/15/2010 11:12:00]http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=46466
    係唔係呢間呀?
     

    回覆刪除
  5. 係呀,我一個月去幾次呀
    [版主回覆09/15/2010 11:49:00]我bkg左呢到喇, 真係十分之唔該晒!!! 果然係勁呀!!!

    回覆刪除
  6. 所以話呢,一人計短二人計長嘛
    [版主回覆09/15/2010 14:14:00]你啱嘅  !

    回覆刪除
  7. 你睇下呢幾間0岩唔0岩心水~
    (1) 太子鳳城酒樓
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=7705
    (2) 彩福皇宴
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=16704
     
     
    [版主回覆09/16/2010 14:36:00]我已經bkg左樂富嗰間喇, 真係唔該晒你呀!!!

    回覆刪除