http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
其實個心覺得唔舒服就唔好去喇! 去玩係要去得開開心心, 放心至得O架, 遲D先再去囉![版主回覆09/04/2010 12:05:00]真係唔放心架, 所以諗住再遲下先呀!
yeah...遲下先喇~[版主回覆09/04/2010 12:06:00]係囉, 再遲下先, 我諗有心唔怕遲啦~
等到幾時?求其係香港還咗,有個心安理得先啦[版主回覆09/04/2010 12:06:00]我都聽朋友講可以係HK還, 不過好似求嗰時要講明架.................
是但啦
其實個心覺得唔舒服就唔好去喇! 去玩係要去得開開心心, 放心至得O架, 遲D先再去囉!
回覆刪除[版主回覆09/04/2010 12:05:00]真係唔放心架, 所以諗住再遲下先呀!
yeah...遲下先喇~
回覆刪除[版主回覆09/04/2010 12:06:00]係囉, 再遲下先, 我諗有心唔怕遲啦~
等到幾時?求其係香港還咗,有個心安理得先啦
回覆刪除[版主回覆09/04/2010 12:06:00]我都聽朋友講可以係HK還, 不過好似求嗰時要講明架.................
是但啦
回覆刪除