2010年9月2日 星期四

再等~

自從人質事件之後, 我領悟同明白到, 點解有d亞媽寧願欖住d仔女一斉死, 都唔想自己死左留番d仔女係人世!

 

d亞媽自殺, 我諗真係唔係去到最後一刻, 佢地都唔會有咁樣嘅決定, 因為自殺係雖要好大勇氣, 何況要殺埋自己d仔女!

 

一方面我唔係好讚成, 因為仔女都有佢生存嘅權利, 但係另一方面諗, 如果冇左亞媽嘅照顧, d仔女有可能變左做地底泥!

 


所以去泰國, 我諗我地唔會去住, 等嗰邊政局穩定d先, 因為我真係唔想我有d咩三長兩短, 咁滕滕就唔知點算! 

4 則留言:

  1. 其實個心覺得唔舒服就唔好去喇! 去玩係要去得開開心心, 放心至得O架, 遲D先再去囉!
    [版主回覆09/04/2010 12:05:00]真係唔放心架, 所以諗住再遲下先呀!

    回覆刪除
  2. yeah...遲下先喇~
    [版主回覆09/04/2010 12:06:00]係囉, 再遲下先, 我諗有心唔怕遲啦~

    回覆刪除
  3. 等到幾時?求其係香港還咗,有個心安理得先啦
    [版主回覆09/04/2010 12:06:00]我都聽朋友講可以係HK還, 不過好似求嗰時要講明架.................

    回覆刪除