http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我咋老公型, 有乜奶油中秋節唔同滕滕過架, 人地d小朋友好開心咁係到玩燈籠, 我個滕滕就自己玩手指!
滕滕越嚟越坐得唔耐, 食餐飯都嘈住要出去!
食完飯就去左玩燈籠仔喇, 睇下滕滕幾戇居!
點解玩燈籠都唔開心嘅?[版主回覆09/25/2010 12:31:00]開心嗰D影唔到呀, 同埋佢未好番晒!
點解玩燈籠都唔開心嘅?
回覆刪除[版主回覆09/25/2010 12:31:00]開心嗰D影唔到呀, 同埋佢未好番晒!