原本尋晚去奶奶到做節, 不過滕滕唔舒服, 所以我就話滕滕唔出去, 我就放工都番屋企喇, 但係老公就即刻話: "你唔係好似邊個邊個咁嘛?! 唔比我亞媽見滕滕呀!!!" 佢一講完, 我就即刻係到大笑!!! 問佢係唔係有病, 個仔唔舒服都要出去做節? 真係冇練嘢吓嘛???
我知, 佢二家姐好難得先揪到時間番去做節, 佢想比滕滕佢二家姐見下, 但係我又唔係好明, 佢二家姐都冇搵過我地一次話想見下滕滕喎~?! 我都好耐冇見過我細佬個女, 我都成日話想去搵佢, 但係佢二家姐冇囉! 我又知, 佢二家姐要睇鋪, 自己生意更係好難行開, 但係個囝唔舒服都要出去??? 所以老公講完話我唔比個仔奶奶睇之後, 我就即刻話聽日我問下佢亞媽, 咁樣係唔係代表唔比個仔奶奶睇! 跟住再加多一句, 問完佢亞媽, 就再問下我亞媽,double confirm 係唔係我錯!
所以尋日朝同滕滕等緊睇醫生之際, 我就係老公面前打去同奶奶講滕滕唔舒服唔出嚟, 不過佢個仔就話我咁樣做係唔比個仔佢見喎! 奶奶一聽到就即刻話唔緊要, 咁滕滕唔舒服就唔好出嚟啦, 不過我又再三強調, 你個仔話我唔比你見滕滕, 所以我一定要親自打電話比你! 老公一路聽我講電話, 就一路笑, 因為佢都知佢自己講錯嘢, 但係就死都唔認巢!!!
真係天大笑話!!! 個仔唔舒服唔出街, 唔去你亞媽到, 都話唔比個仔你亞媽見呀??????
你放心啦老公, 我一定下次等埋你係到, 張呢番對話, 係我老豆老母問前問多次我咁做, 係唔係唔比你亞媽見滕滕!
我諗你老公口快快講錯嘢啫
回覆刪除[版主回覆09/25/2010 12:17:00]佢唔係口快,因為滕滕細個我同佢講過唔好叫佢亞媽嚟到就抱到唔放心, 因為我唔想佢亞媽走左之後就要我地抱到實, BB會係咁架!
所以我一講滕滕唔舒服唔好出去, 佢就咁答我喇!