呢幾日個腦真係冇停過, 一單都未煩完又整多樣嘢嚟!
亞媽同老豆今日入嚟探我地, 亞媽又同我講話老豆隻手成日係咁"被", 都唔知咩事, 而且早輪成日係咁瞓, 瞓極都好眼瞓! 呢幾排又人叫佢開工, 開完工番到嚟就攰到死晒狗, 以前都唔係咁, 都唔知佢身體係唔係有唔妥!
講真, 我真係好想逃避, 我唔想知我老豆咁多嘢, 因為自細我已經好唔鐘意佢仲性格, 成日放工番嚟就搵我地嚟發皮4, 張唔開心D嘢發洩晒係我地身上, 尤其係亞媽! 話側雖如此, 我表面唔多理佢, 但係個心就軟! 尤其係佢年紀越嚟越大, 知道日子都唔多, 唔通真係唔理佢咩!
亞媽同我講過, 佢叫老豆去check下究竟係咩事, 但係老豆冇理佢, 所以我今日就同佢講, 叫佢去明愛睇街症, 初步睇左, 可以叫我係明愛做嘅表哥幫下手跟進下, 起碼唔使等等等! 我同老豆講, 等睇左先好去旅行(亞媽第一時間就叮起雙眼望住我, 話: 又有得去旅行呀!!!)! 因為睇完都唔係第一時間有得比你睇專科, 起碼睇左有初步評估, 唔使個心驚驚, 唔知咩事! 老豆聽完我咁講, 佢就話星期三先得閑去, 所以我就叫亞媽鉗埋老豆一斉去見醫生!
亞媽仲同我講佢尋晚發左個不詳夢, 夢見佢自己甩左隻牙, 我唔知佢係邊到聽番嚟, 話甩左隻牙, 就代表有親人遲d會唔係到!.........我一聽到就話唔係嘛, 係唔係架, 唔係架嘛!
我唔知我叫佢去睇醫生咁做啱唔啱, 我一直想逃避係因為有時一係唔知有冇事, 一知道有事就已經係大件事, 我唔想知道就係呢樣嘢! 心中有數, 老豆長期飲酒食煙, 你話比我知佢冇事我就一定唔會信, 但係我真係好唔想知道佢有d咩事..............
我好驚, 雖然佢係衰格, 但係佢都好錫我, 自從我接受番佢之後, 佢d衰性格雖然都係衰, 但係都已經改左小小, 我出口話佢, 佢都唔出聲比我鬧, 我每次番屋企食飯, 佢每次入嚟, 都一定買蝦蟹比我食, 因為我鐘意食, 但係如果真係同我講佢有d咩事, 我怕我接受唔到..............
叩佢睇醫生一定啱架啦,仲乜會懷疑自己呢?
回覆刪除不過,一個一生,老,病,死係必然,我會,你會,他/她會,唔好咁執著
爸爸咁錫你,你老早應該原諒爸爸啦,況且,你都搬出黎住,又唔係日日對住爸爸喇。
[版主回覆09/27/2010 12:40:00]我個心基本上都已經原諒左佢喇, 但係一見佢又蝦亞媽我就又火嚟啦! 佢咁多年都係咁, 成日向亞媽發皮4!
好似亞媽個鼻成日都透唔到氣(因為佢D煙點不停), 我買左個空氣清新機番去, 佢話好嘈跟住就發皮氣話要剪斷條電線! 我尋日咪話佢囉, 一係就唔好食煙, 一係就開機, 係冇得比佢撰, 咁佢又唔出聲, 又尤得我話佢!
你話係唔係好火滾吖! 成屋人都就晒佢, 佢就亂咁係到嘈!
噢!!!一家唔知一家事啦
回覆刪除[版主回覆09/27/2010 12:52:00]所以我咪就係唔可以放抵囉, 如果我唔理就冇人理喇!