2008年12月25日 星期四

今個聖誕有人好開心

前日, 嫲嫲打電話比我, 話佢番上大陸喇, 叫我得閑打比梓祐搵下佢, 所以我地商量好就打比梓祐, 話同佢今晚去 bbq. 一問佢, 佢二話不說, 就已經話好喇, 更係啦, 佢係屋企對住佢亞 e, 咪等同比人虐待一樣, 所以佢一聽見話同佢去 bbq, 就不知幾開心!


今日11:00到就去接佢, 一見到佢, 佢就同我講佢亞e係咁係到鬧我, 話我冇禮貌, 鐘意嚟就嚟, 走就走, 話識左我廿幾年都係一樣, 一d禮物都冇; 我一聽到之後, 我就問梓祐, 乜你地班上面, 有個同學係犯眾憎, 咁你地會唔會對佢有禮貌呢? 佢平時係屋企, 唯獨係佢老公有理佢之外, 跟本冇人鐘意佢, 亦都冇人想佢係到, 如果佢唔番嚟食飯, 大家都會好開心, 因為唔使對住佢, 就算佢放工番嚟食飯, 一個二個都會快 d 食完, 唔想對住佢, 費事食唔落!  所以佢自己心知肚明啦!  我又問梓祐, 佢係唔係好唔底得我地聖誕節有街去, 而佢迫住係屋企湊仔呀, 因為之前有 ana 姐姐係到, 每憑紅色假期, 佢都由朝早出去, 唔到晚上10:00都唔番, 所以今次條氣好唔順呢?! 人生仔, 佢生仔, 我都未見過個仔出世冇幾耐, 就成日出街, 唔使理個"親生"仔架! 仲有喎, 間屋係佢奶奶(即係嫲嫲)幫佢老公係銀行"屬"番嚟架, 如果唔係嫲嫲, 佢邊到可以好似而家咁住得咁舒服, 以為自己已經係升左級嘅太太呀, 所以佢冇權唔比我上去見梓祐, 因為平時係嫲嫲叫我上去食飯嘅! 唉, 唔再講呢 d 人喇, 佢都唔係人嚟嘅, 結左婚就原形畢露, 只係識係個老公面前辦嘢對梓祐好!


我地6點幾去到大欖涌, 燒嘢食燒到成11:00pm 先走, 11:30pm先車到梓祐番屋企, 因為我想係佢老豆放工番到去先同佢番去, 費事又比佢亞 e 點佢, 話佢, 因為就連梓祐自己都唔想見到佢亞 e! 係臨走時, 梓祐同我講: 我今日玩得好開心呀!


聽到之後, 個心好酸, 因為只係 bbq 啫, 佢就已經咁滿足,咁你話佢對住佢亞e 係幾唔開心呢, 但係......佢老豆就唔知佢呢個老婆就係佢面前扮到好好咁對佢呢個同之前老婆生嘅呢個仔, 因為佢老豆已經盲左, 仲要係醫唔番嗰隻!


2008年12月24日 星期三

最後一個二人世界的平安夜

今晚係我地兩個最後一個二人世界嘅平安夜, 心情好矛盾, 因為好唔捨得, 但係又好開心!


我地今晚去左 TST 太平館食飯, 呢到係我地第一次約會食飯嘅地方, 我地成日耐唔耐就會提到呢到, 尤其經過嗰時, 亞 dee 成日問我, 又指住間餐廳, 跟住大家又互望係到笑! 回想起, 嗰時都冇諗過又或者車望過10年後嘅而家會係點, 所以直至到而家, 為左過我地最後一個二人世界, 我地決定番去太平館食飯,勾番起當時嘅回憶!


我地食完飯, 諗住行過去 ocean ctr 嗰邊影相, 但係行到去 harbour city, 竟然 block 左, 行唔到過去, 哎, 唯有行番轉頭, 不過只係小小呢段路, 我已經覺得好攰, 條腰開始頂唔順, 所以我地行番轉頭時, 食埋碗糖水, 就攞車走喇!


雖然係"浦"左短短嘅時間, 但係我地大家已經好開心, 因為我地大家都期待緊亞 b 出世, 明年可以一斉慶祝! 


2008年12月23日 星期二

今日好開心

今日去左菲律賓領事館, 好順利咁交晒所有文件, 只係等明天攞 contract 就 ok 喇, 所以個人好輕鬆, 而且亞 dee 仲同我講: 老婆, 你真係好勁, 乜嘢你都得!


所以今晚亞 dee 就買左餸, 預備打邊爐! 一開始打邊爐, 亞 dee就問我飲唔飲嘢, 我就話好, 跟住佢居然攞左兩隻紅酒杯出嚟, 我一見到就同佢講, 我而家唔飲得酒架噃, 你唔係玩嘢嘛? 跟住佢就笑笑口咁走左入廚房攞支.......忌廉出嚟! 真係頂佢唔順, 係到玩浪漫!


2008年12月21日 星期日

好攰

今日成日都好忙, 由朝早9:00就打電話去沙田威爾斯, 想去攞番個婦科檢查個 report , 但係一直打極都冇人幫到手, 所以就直接去左攞, 但係原來唔係你想攞就比你攞,原來要申請, 要5個工作天先有, 仲要成 HKD695, 簡直係搶!


跟住攪左成個鐘, 11:00由沙田開始去 dr fan 到, 諗住隔離永安有酒樓, 飲茶可以有得 free 泊車, 唉, 點不知, 偷雞唔到, 仲要比成 HKD20一個鐘嘅停車場費都不突止, 要兩個鐘頭內出車, 如果超時, 就計 HKD50個鐘, 所以亞 dee 就連睇超聲波都冇睇, 就要去攞車!


係檢查期間, 我同 dr 講個 report 要成 hkd695, 跟全 dr 就同我講, 早知寫紙比我攞啦, 因為有醫生紙話攞份 COPY, 只需要 HKD30咋, 唉......嗰時真係比死更難受!!!


不過好彩, 見完 dr, 睇完亞 b都開心番, 冇咁興, 因為見到亞 b 好攪笑,好多動作, dr 又同佢影左好多相, 又話比我聽亞 b 好多頭髮, 好長! 仲有其中有張相, 仲係到食緊手指!


見完 dr, 食完 lunch, 就再去菲律賓領事館攪個實實 嗰 d 嘢, 一攪之下, 嗰到嗰個 staff 同我講, 明年1月1日起, 再唔可以咁樣攪, 一定要 through agent, 所以好仲彩趕得切! 但係明天再要去多次, 因為文件唔夠, 明天攪完之後, 後天就有得攞 contract 喇!


今日忙到痴肺, 而且攪左成日, 黃昏我地仲去買生日+聖誕禮物比筠筠簥簥呀!


2008年12月20日 星期六

又唔記得帶屋企鎖匙喇!

今日下午雲尼搵我同我食 tea, 因為我要出去買 bb 嘢! 係個見面過程中, 佢冇講番同我 sent SMS 嗰個嘢, 因為可能大家都心知肚明, 所以佢咁主動話出嚟!


我希望佢知我點諗, 因為我覺得朋友最少都應該互相關心, 唔係有事先搵人, 冇事就揇住個男朋友就飽! 所以係尋日見面嘅過程褢面, 佢都問我呢排點!


其實我從來都冇因為佢拍拖就嬲左佢, 但係學 shan shan 話, 如果你搵左佢幾次, 幾次佢都唔覆你, 又冇理你, 就算吧啦, 因為佢都冇乜 care過你!而係因為我冇諗過, 我識左佢成廿年, 係佢心目中嘅地位係咁小, 唔通我高估左我自己?


尋日食完 tea 之後就番屋企, 番到屋企樓下, 就發現原來自己又冇帶鎖匙! 已經唔係第一次喇, 之前嗰次就話去嫲嫲到求救啫,  但係今日嫲嫲番左去佢自己屋企做節, 所以迫不得意就打左比我表姐要去佢到等我老公番嚟!  唉, 死啦, 呢排成日都唔記得嘢, 好似冇晒記憶咁, 點算?!


2008年12月17日 星期三

成日郁

呢幾日, 亞 b 郁得多左, 成日係到 young 腳, 所以我個肚皮嘅右手邊成日就係到郁下郁下!


星期一又去 regular check 喇, 今次問下 dr, 點解佢成日都打橫咁瞓係到, 唔轉下第二邊先?!


2008年12月10日 星期三

生日飯

頭先啱啱同 san san 食完飯, 慶祝我生日, 但係其實一d 我都唔覺得開心, 唔知點解, 因為由上個星期開始, 我已經好冇 mood, 唔想見人!


由上個星期開始, 我已經日日同亞 dee 講, 星期三唔想出去, 但係又怕 san san 問我點解, 因乜事唔出去, 所以係今日不太願意之下, 就出左去食飯! 果然不出我所料, san san 真係問我仲咩好似好冇 mood 咁, 但係我就真係唔想講點解我好冇 mood, 係因為........


番到嚟, 雲尼打比我, 我冇聽電話, 因為佢次次打親嚟都係係我唔得閑同最唔適當嘅時候打嚟.  原本都有諗住打番比佢, 因為今日 sent 左個 message 比佢, 同佢講生日快樂, 但係佢一直都冇覆我, 所以我就以為佢已經去左台灣, 再者, 次次打比佢, 冇一次係有接電話架, 留左言都冇覆, 所以對我嚟講, 打番比佢同冇打比佢都係冇分別!!!   


其實諗深一層, d 朋友橫掂都係有異性, 冇人性, 佢地打唔打比我, 都冇咩所謂喇, 因為學亞dee 話事計, 唔好當呢個人係好重要, 用平常心去對每一個人, 唔需要特別對人好, 自己就會開心d , 因為我真係想自己開心 d, 唔好睇呢 d 嘢咁重!


我諗我而家個心情, 只係有我老公最清楚, 因為佢明白我點解會咁唔開心!


2008年12月8日 星期一

今日終於開左估喇!

今日去 dr 到 regular checking, 原本都冇乜嘢, 但係星期五同星期日發現又有輕微出血, 個子宮又抽住抽住, 所以今朝四點幾醒左, 要成五點幾六點先瞓得番, 因為好鬼驚亞 b 有事!


見到 dr 之後, 佢第一時間同我睇下亞 b.....唉, 好彩冇咩事, 好正常, 不過 dr 就要我係屋企休幾日息, 唔好番工!  有好有唔好啦, 唔使番工, 又可以瞓晏 d, 但係下午嗰餐 lunch 又頭痕喇, 唔知食咩好!


同 dr 講, 今次可以開估喇, 因為上次番到去比亞 dee 睇隻 dvd, 發現好似類似"何 b 仔"嘅嘢之後, 亞 dee 就成日問係唔係下次開估, 問完又問, 好啦, 就今次開估啦!


係, 真係我想嗰個呀!!!!  So happy!!!! 亞 dee 知道左之後, 都第一時間打比佢亞媽, 打完比奶奶就打比佢家姐, 睇見佢, 好似好開心咁!


其實我都好開心呀!


2008年12月3日 星期三

冇 mood!

呢幾日都冇乜心情, 仲要因為 d 好小事發皮氣, 唔知係唔係因為陀住 bb, 個人會係咁呢?


每馮朝早上左車, 都會瞓覺, 瞓到總站先起身, 但係今朝瞓瞓下, 亞媽就打電話嚟, 話佢想做多份 part-time, 佢講講下, 我都冇心情聽佢講, 叫佢今晚先講, 因為呢 d 嘢, 佢可以尋晚打比我, 但係點解要一早呢, 一係就可以今晚架嘛, 因為好日朝早都冇電話, 一有電話嚟, 就好鬼驚唔知有 d 咩事.  好啦, 收左線之後, 就繼續瞓, 但係就冇之前咁入睡喇......"@"!!!


番到公司, 亞媽第一時間就走埋嚟同我講佢想做 part-time d 嘢, 哎呀, 講左九百幾次, 唔好係公司講埋 d 私人嘢囉, 點解講極佢都係咁架, 好煩好煩呀!  成日都係咁, 解釋過又解釋過, 鬧又鬧過, 點解! 點解! 點解! 點解個天要咁對我, 我真係比我亞媽激列反眼!!!


2008年12月2日 星期二

心情低落

亞 dee 今日番中班, 我襯佢要番工想出去睇下 d bb 嘢, 但係打開個電話簿, 發覺冇一個朋友想搵, 因為結左婚, 有 bb 嘅, 就多數唔得閑, 未結婚嘅, 就揇住個男朋友飽晒!


今日係到諗, 有自己小朋友嘅, 就好明白佢地會好忙, 但係未結婚嘅, 就係唔係有個男朋友就夠呢?  唔通連朋友都可以拋低?  某程度上, 我幾睇唔起呢 d 人, 因為呢 d 人真係有異性, 冇人性!  熱戀期, 就話可以原諒, 咁熱戀過後, 唔通真係對住個男朋友就飽?


唉, 學亞 dee 話齋, 對朋友可能真係唔需要太好, 用個平凡心就得, 因為對佢地咁好, 可能到頭來, 佢地未必會用同一個心去對你!


2008年12月1日 星期一

今日心情不佳

原本尋晚去飲, 好地地諗住咁夜番, 一定好攰, 唔會瞓唔著架啦, 誰不知, 嗰個咁嘅死佬 d 鼻鼾嘈到我瞓極都瞓唔著! 飲緊時, 叫佢唔好食 d 生菜, 佢又死都要食, 又話好好味, 好啦, 食左喇, 就咳左成晚, 叫佢去飲杯熱水, 又唔死去飲!  咁嘈, 你話點瞓呀!!!!!


今日去廣華例檢, 原本冇諗住叫個死佬同我去, 因為想比佢瞓多 d , 但係諗諗下我尋晚比佢嘈到咁, 冇乜點瞓, 真係條氣好唔順.......叫佢食少 d 煙, d 鼻鼾就唔會咁嘈啦, 叫佢唔好食生菜, 一陣佢瞓瞓下又咳, 呀! 講咩都唔理我喎, 攪到我不知幾眼瞓, 所以一於一定要攪到佢醒為止, 唔可以唔去!!!


去到廣華, 就驗左小便就去狙油麻地攞嘢, 45分鐘唔夠, 個姑娘就打電話嚟, 話: "xxx, 叫左你幾次喇噃, 你幾時番嚟, 醫生走架喇, 唔等咁耐!" 我上次 10:45am 到,等到 1:15pm, 行都冇行開過, 而家我行開45分鐘, 就同我講醫生走, 你冇嘢嘛! 好啦, 我之後10分鐘就番到去, 咪又要等幾個先到我睇, 咁個姑娘就唔好講個醫生走啦!  跟住入到去仲攪笑, 個醫生係咁問我有冇睇私家醫生, 如果有, 就比個 report 佢, (因為有 report 佢就唔使做咁多嘢), 跟住又同我講, 如果諗住係私家生, 唔緊要, 同佢地講聲, 就可以取消, 唔使再番嚟廣華!  入左去10分鐘都冇, check 左就 3分鐘都冇, 跟住就同你講, 如果你冇嘢問, 就可以走得!  ...........咩, 服務態度呀, 我有交稅架, 講得串 d , 你地 d 人工我都有份比架!


好啦, 番到嚟公司, 發現個同事今朝一 d 嘢都冇做到比我, 成朝唔知仲乜, 咁唔係我放假佢又放假嘛, 我唔番都要做嘢比我架, 咁我遲 d 放產假, 佢又放喇噃, 好心, 做人唔該醒小小啦, 人地明知你唔係多嘢做, 都唔好比人知你真係咁得閑架, 如果係咁, 公司即係唔使請佢都得喇(雖然係), 同埋雖然我講過, 一日有我係到, 我都會保住佢分工, 但係佢.....咁唔醒, 未免有一日我都頂佢唔順!