2008年12月20日 星期六

又唔記得帶屋企鎖匙喇!

今日下午雲尼搵我同我食 tea, 因為我要出去買 bb 嘢! 係個見面過程中, 佢冇講番同我 sent SMS 嗰個嘢, 因為可能大家都心知肚明, 所以佢咁主動話出嚟!


我希望佢知我點諗, 因為我覺得朋友最少都應該互相關心, 唔係有事先搵人, 冇事就揇住個男朋友就飽! 所以係尋日見面嘅過程褢面, 佢都問我呢排點!


其實我從來都冇因為佢拍拖就嬲左佢, 但係學 shan shan 話, 如果你搵左佢幾次, 幾次佢都唔覆你, 又冇理你, 就算吧啦, 因為佢都冇乜 care過你!而係因為我冇諗過, 我識左佢成廿年, 係佢心目中嘅地位係咁小, 唔通我高估左我自己?


尋日食完 tea 之後就番屋企, 番到屋企樓下, 就發現原來自己又冇帶鎖匙! 已經唔係第一次喇, 之前嗰次就話去嫲嫲到求救啫,  但係今日嫲嫲番左去佢自己屋企做節, 所以迫不得意就打左比我表姐要去佢到等我老公番嚟!  唉, 死啦, 呢排成日都唔記得嘢, 好似冇晒記憶咁, 點算?!


沒有留言:

張貼留言