亞 dee 今日番中班, 我襯佢要番工想出去睇下 d bb 嘢, 但係打開個電話簿, 發覺冇一個朋友想搵, 因為結左婚, 有 bb 嘅, 就多數唔得閑, 未結婚嘅, 就揇住個男朋友飽晒!
今日係到諗, 有自己小朋友嘅, 就好明白佢地會好忙, 但係未結婚嘅, 就係唔係有個男朋友就夠呢? 唔通連朋友都可以拋低? 某程度上, 我幾睇唔起呢 d 人, 因為呢 d 人真係有異性, 冇人性! 熱戀期, 就話可以原諒, 咁熱戀過後, 唔通真係對住個男朋友就飽?
唉, 學亞 dee 話齋, 對朋友可能真係唔需要太好, 用個平凡心就得, 因為對佢地咁好, 可能到頭來, 佢地未必會用同一個心去對你!
亞dee又講得幾啱喎,對朋友真係唔駛太好架,平常心便ok!!!!!
回覆刪除