2008年12月1日 星期一

今日心情不佳

原本尋晚去飲, 好地地諗住咁夜番, 一定好攰, 唔會瞓唔著架啦, 誰不知, 嗰個咁嘅死佬 d 鼻鼾嘈到我瞓極都瞓唔著! 飲緊時, 叫佢唔好食 d 生菜, 佢又死都要食, 又話好好味, 好啦, 食左喇, 就咳左成晚, 叫佢去飲杯熱水, 又唔死去飲!  咁嘈, 你話點瞓呀!!!!!


今日去廣華例檢, 原本冇諗住叫個死佬同我去, 因為想比佢瞓多 d , 但係諗諗下我尋晚比佢嘈到咁, 冇乜點瞓, 真係條氣好唔順.......叫佢食少 d 煙, d 鼻鼾就唔會咁嘈啦, 叫佢唔好食生菜, 一陣佢瞓瞓下又咳, 呀! 講咩都唔理我喎, 攪到我不知幾眼瞓, 所以一於一定要攪到佢醒為止, 唔可以唔去!!!


去到廣華, 就驗左小便就去狙油麻地攞嘢, 45分鐘唔夠, 個姑娘就打電話嚟, 話: "xxx, 叫左你幾次喇噃, 你幾時番嚟, 醫生走架喇, 唔等咁耐!" 我上次 10:45am 到,等到 1:15pm, 行都冇行開過, 而家我行開45分鐘, 就同我講醫生走, 你冇嘢嘛! 好啦, 我之後10分鐘就番到去, 咪又要等幾個先到我睇, 咁個姑娘就唔好講個醫生走啦!  跟住入到去仲攪笑, 個醫生係咁問我有冇睇私家醫生, 如果有, 就比個 report 佢, (因為有 report 佢就唔使做咁多嘢), 跟住又同我講, 如果諗住係私家生, 唔緊要, 同佢地講聲, 就可以取消, 唔使再番嚟廣華!  入左去10分鐘都冇, check 左就 3分鐘都冇, 跟住就同你講, 如果你冇嘢問, 就可以走得!  ...........咩, 服務態度呀, 我有交稅架, 講得串 d , 你地 d 人工我都有份比架!


好啦, 番到嚟公司, 發現個同事今朝一 d 嘢都冇做到比我, 成朝唔知仲乜, 咁唔係我放假佢又放假嘛, 我唔番都要做嘢比我架, 咁我遲 d 放產假, 佢又放喇噃, 好心, 做人唔該醒小小啦, 人地明知你唔係多嘢做, 都唔好比人知你真係咁得閑架, 如果係咁, 公司即係唔使請佢都得喇(雖然係), 同埋雖然我講過, 一日有我係到, 我都會保住佢分工, 但係佢.....咁唔醒, 未免有一日我都頂佢唔順!


沒有留言:

張貼留言