今晚係我地兩個最後一個二人世界嘅平安夜, 心情好矛盾, 因為好唔捨得, 但係又好開心!
我地今晚去左 TST 太平館食飯, 呢到係我地第一次約會食飯嘅地方, 我地成日耐唔耐就會提到呢到, 尤其經過嗰時, 亞 dee 成日問我, 又指住間餐廳, 跟住大家又互望係到笑! 回想起, 嗰時都冇諗過又或者車望過10年後嘅而家會係點, 所以直至到而家, 為左過我地最後一個二人世界, 我地決定番去太平館食飯,勾番起當時嘅回憶!
我地食完飯, 諗住行過去 ocean ctr 嗰邊影相, 但係行到去 harbour city, 竟然 block 左, 行唔到過去, 哎, 唯有行番轉頭, 不過只係小小呢段路, 我已經覺得好攰, 條腰開始頂唔順, 所以我地行番轉頭時, 食埋碗糖水, 就攞車走喇!
雖然係"浦"左短短嘅時間, 但係我地大家已經好開心, 因為我地大家都期待緊亞 b 出世, 明年可以一斉慶祝!
咁咪好囉,大家多d包容,諗多d大家開心的回憶,咁兩個人就會好長久架la!!!!eeeeeeee
回覆刪除Don't make me envy of you. I wish I have my Mr. Right with me 10 years that...
回覆刪除[版主回覆01/11/2009 15:45:00]一定會啦, 你好快就搵到喇!