前日, 嫲嫲打電話比我, 話佢番上大陸喇, 叫我得閑打比梓祐搵下佢, 所以我地商量好就打比梓祐, 話同佢今晚去 bbq. 一問佢, 佢二話不說, 就已經話好喇, 更係啦, 佢係屋企對住佢亞 e, 咪等同比人虐待一樣, 所以佢一聽見話同佢去 bbq, 就不知幾開心!
今日11:00到就去接佢, 一見到佢, 佢就同我講佢亞e係咁係到鬧我, 話我冇禮貌, 鐘意嚟就嚟, 走就走, 話識左我廿幾年都係一樣, 一d禮物都冇; 我一聽到之後, 我就問梓祐, 乜你地班上面, 有個同學係犯眾憎, 咁你地會唔會對佢有禮貌呢? 佢平時係屋企, 唯獨係佢老公有理佢之外, 跟本冇人鐘意佢, 亦都冇人想佢係到, 如果佢唔番嚟食飯, 大家都會好開心, 因為唔使對住佢, 就算佢放工番嚟食飯, 一個二個都會快 d 食完, 唔想對住佢, 費事食唔落! 所以佢自己心知肚明啦! 我又問梓祐, 佢係唔係好唔底得我地聖誕節有街去, 而佢迫住係屋企湊仔呀, 因為之前有 ana 姐姐係到, 每憑紅色假期, 佢都由朝早出去, 唔到晚上10:00都唔番, 所以今次條氣好唔順呢?! 人生仔, 佢生仔, 我都未見過個仔出世冇幾耐, 就成日出街, 唔使理個"親生"仔架! 仲有喎, 間屋係佢奶奶(即係嫲嫲)幫佢老公係銀行"屬"番嚟架, 如果唔係嫲嫲, 佢邊到可以好似而家咁住得咁舒服, 以為自己已經係升左級嘅太太呀, 所以佢冇權唔比我上去見梓祐, 因為平時係嫲嫲叫我上去食飯嘅! 唉, 唔再講呢 d 人喇, 佢都唔係人嚟嘅, 結左婚就原形畢露, 只係識係個老公面前辦嘢對梓祐好!
我地6點幾去到大欖涌, 燒嘢食燒到成11:00pm 先走, 11:30pm先車到梓祐番屋企, 因為我想係佢老豆放工番到去先同佢番去, 費事又比佢亞 e 點佢, 話佢, 因為就連梓祐自己都唔想見到佢亞 e! 係臨走時, 梓祐同我講: 我今日玩得好開心呀!
聽到之後, 個心好酸, 因為只係 bbq 啫, 佢就已經咁滿足,咁你話佢對住佢亞e 係幾唔開心呢, 但係......佢老豆就唔知佢呢個老婆就係佢面前扮到好好咁對佢呢個同之前老婆生嘅呢個仔, 因為佢老豆已經盲左, 仲要係醫唔番嗰隻!
你地識咗廿幾年架la咩????
回覆刪除佢d人唔死都無咩用,你叫佢慳d,好彩佢老豆肯俾你見佢個仔咋,否則........就更遭殃!! 其實佢老豆係咪其實知但唔理咋,費事同老婆嘈咋!
小朋友係最無辜,唔好咁對佢la!!!!一定唔好攬住個細佬!!! 不過小朋友都大,好快可以唔駛理呢個麻煩的所謂"亞e"!!!
[版主回覆01/01/2009 18:41:00]發佢個夢啦,邊有識左廿幾年呀, 叫佢唔好扮 friend 先得架!