頭先啱啱同 san san 食完飯, 慶祝我生日, 但係其實一d 我都唔覺得開心, 唔知點解, 因為由上個星期開始, 我已經好冇 mood, 唔想見人!
由上個星期開始, 我已經日日同亞 dee 講, 星期三唔想出去, 但係又怕 san san 問我點解, 因乜事唔出去, 所以係今日不太願意之下, 就出左去食飯! 果然不出我所料, san san 真係問我仲咩好似好冇 mood 咁, 但係我就真係唔想講點解我好冇 mood, 係因為........
番到嚟, 雲尼打比我, 我冇聽電話, 因為佢次次打親嚟都係係我唔得閑同最唔適當嘅時候打嚟. 原本都有諗住打番比佢, 因為今日 sent 左個 message 比佢, 同佢講生日快樂, 但係佢一直都冇覆我, 所以我就以為佢已經去左台灣, 再者, 次次打比佢, 冇一次係有接電話架, 留左言都冇覆, 所以對我嚟講, 打番比佢同冇打比佢都係冇分別!!!
其實諗深一層, d 朋友橫掂都係有異性, 冇人性, 佢地打唔打比我, 都冇咩所謂喇, 因為學亞dee 話事計, 唔好當呢個人係好重要, 用平常心去對每一個人, 唔需要特別對人好, 自己就會開心d , 因為我真係想自己開心 d, 唔好睇呢 d 嘢咁重!
我諗我而家個心情, 只係有我老公最清楚, 因為佢明白我點解會咁唔開心!
哈哈!!!
回覆刪除只有身邊最親的人(你的另一伴及bb)先唔可以用平常心架咋!!!