而家讀書真係好辛苦, 好多小朋友k1就已經去學呢樣去學嗰樣. 老師甚至乎打電話比我要我同滕滕溫下書, 因為佢d中文認寫差d喎! 咁樣, 唔去上d courses 點得!!!
唔好講輸唔輸在起跑線先, 就係講而家standard 嘅水平, 好明顯地係同我地以前完全唔同! 以前k2我地學"上大人", 而家k2學"品德, 作業, 動物"! 英文都係ABC啫, 而家就係生字詞語! 試問一個家庭, 父母要番工, 去邊到搵到咁多時間去教個小朋友讀書認字呀, 就算日日係屋企唔洗番工, 都唔係咁搵個小朋友去受罪成日讀讀讀吓嘛, k2咋!
呢排暑假開始喇, 我同滕滕報左5個班, 係要嚟填佢唔洗番學嘅時間! 4個好似好多呢, 但係好多都好好玩架, 一個係煮嘅食, 一個係做手功, 一個係講故事, 一個係英文drama, 而最後一個就係去比佢試堂上面試嘅! 呢個我係一定要佢上, 因為我已經耐唔耐比定心理準備佢第時去學校到interview 係點, 老師會問佢平時係屋企做d咩, 爸爸媽媽又會同佢做d咩, 而作用我都只係想佢知下到時係點嘅啫!
今日滕滕第一日上整嘢食, 整左嚿咁嘅嘢番嚟, 講明係我同佢老豆一人一半, 我唔好食多! 雖然呢嚿chocolate cake 唔太靚, 但食落去d味道又幾好味唔太甜喎!
差一年嘅時間分別真大, 舊年同滕滕去整macaron, 佢完全好似冇興趣咁, 但今日佢整完番嚟, 就問我點解平時冇得去玩整嘢食喎!
而另外嗰d course, 都係好輕鬆嘅, 希望佢從玩樂之中可以學習, 因為我自己都係一個好動嘅人, 唔太鐘意係沉悶嘅環境裏面學習新事物, 更加唔鐘意比人強迫去學習, 所以咁耐以嚟滕滕所有嘅courses, 我都唔會去問佢: 你今日學左d咩番嚟?!
我嘅心態就係去多接觸, 我覺得多接觸就自然會學到嘢, 唔需要下下都迫! 但我呢樣諗法, 有人會覺得好奇怪囉, 點解就連個仔去學咩我都唔知又唔問! 其實睇下做亞媽個心態囉, 如果你覺得下下去學嘢都一定要係學到嘢番嚟, 對個小朋友or對個大人嚟講會唔會壓力好大呢? 點解去學嘢就一定會係學到嘢番嚟呢? 咁大個成年人去上堂, 都未必一定攞到嘢走啦, 更何況係一個小朋友. 咁細個小朋友就去迫佢, 我怕佢好快就同亞媽講我想跳樓囉!
2014年7月15日 星期二
2014年7月14日 星期一
真多餘?
話說早輪撞到滕滕同學&媽咪, 傾左兩句, 就發現時下D家長唔多鼓勵自己個小朋友去克服困難, 見辛苦小小就尤得佢地唔好做, 攪到我好似一個唔多正常嘅媽咪咁, 下下都要滕滕做左佢應該要做嘅嘢我先肯放過佢!
今朝番工搭車, 我又遇到兩母子, 又再一次令到我深深感受到"怪獸家長"!
呢對母子係藍田上車, 而家應該已經唔洗番學, 所以應該係去上堂, 言語間個媽媽不斷咁"鵝"個小朋友叫極都唔早D起身, 而家已經有小小遲到, 雖然媽媽係"鵝"緊, 但仍然都仲問緊佢個仔想食面包定食餅(比佢選擇), 而小朋友呢就係兩樣都唔想, 仍然係未瞓醒發緊"猛爭"嘅階段!
見到呢一幕, 我就諗起之前約左我堂家姐(&表弟)去九展睇BARNEY! 佢地又係遲到, 表弟叫極都唔起身, 起左身又唔郁唔去刷牙! 到我地已經去到九龍灣時, 佢地先係天水圍出門口! 當時因為時間緊迫正正差唔多就嚟12點, 所以我就搵左間拉麵館邊等位就邊等佢地!
我影左張相比堂家姐話我地係間拉麵館到等緊位, 點不知最細嗰個-表弟, 佢話佢唔想食拉麵, 要食SPAGHETTI! 我即時反應就係: 我而家排緊隊攞位, 唔會又去第二到再排過架喇, 如果想食SPAGHETTI的話, 下次就唔好遲到, 早D嚟就可以揀自己鐘意食嘅嘢!
當堂家姐到左時, 我都再一次同細嗰個講多一次我剛才番話, 係我字典裏面, 唔係你想我就要就你, 你乖就可以聽下你想點, 但曵就會乜都冇, 就連發言都冇權!
我唔明, 小朋友就想要人就佢啫, 就連個亞媽點解都唔去話比個仔知咩叫對與錯! 因為你唔起身, 而家遲到要人地等, 已經係唔啱, 仲想要有要求??? 如果我係今朝係巴士嗰個亞媽, 我晨咁早就已經唔會再比選擇個仔食乜喇! 食就食, 唔食就吧!
今朝番工搭車, 我又遇到兩母子, 又再一次令到我深深感受到"怪獸家長"!
呢對母子係藍田上車, 而家應該已經唔洗番學, 所以應該係去上堂, 言語間個媽媽不斷咁"鵝"個小朋友叫極都唔早D起身, 而家已經有小小遲到, 雖然媽媽係"鵝"緊, 但仍然都仲問緊佢個仔想食面包定食餅(比佢選擇), 而小朋友呢就係兩樣都唔想, 仍然係未瞓醒發緊"猛爭"嘅階段!
見到呢一幕, 我就諗起之前約左我堂家姐(&表弟)去九展睇BARNEY! 佢地又係遲到, 表弟叫極都唔起身, 起左身又唔郁唔去刷牙! 到我地已經去到九龍灣時, 佢地先係天水圍出門口! 當時因為時間緊迫正正差唔多就嚟12點, 所以我就搵左間拉麵館邊等位就邊等佢地!
我影左張相比堂家姐話我地係間拉麵館到等緊位, 點不知最細嗰個-表弟, 佢話佢唔想食拉麵, 要食SPAGHETTI! 我即時反應就係: 我而家排緊隊攞位, 唔會又去第二到再排過架喇, 如果想食SPAGHETTI的話, 下次就唔好遲到, 早D嚟就可以揀自己鐘意食嘅嘢!
當堂家姐到左時, 我都再一次同細嗰個講多一次我剛才番話, 係我字典裏面, 唔係你想我就要就你, 你乖就可以聽下你想點, 但曵就會乜都冇, 就連發言都冇權!
我唔明, 小朋友就想要人就佢啫, 就連個亞媽點解都唔去話比個仔知咩叫對與錯! 因為你唔起身, 而家遲到要人地等, 已經係唔啱, 仲想要有要求??? 如果我係今朝係巴士嗰個亞媽, 我晨咁早就已經唔會再比選擇個仔食乜喇! 食就食, 唔食就吧!
2014年7月6日 星期日
有口話人!
只係一張相, 點解有D人會咁大反應嘅?
平時我好少比電話滕滕玩, 但當week-end 出街時, 等位呀, 等食嘢時先會比佢打下機, 但打機之前都會先讀下d中文字!
d人唔知就一開口會話: 唔好比佢地打咁多機啦! 壞眼架! 我心諗你唔知咁多就唔該收嗲啦, 關你咩事呀, 我教仔有分數! 呢d人唔識我冇開口, 但更唔明嘅, 比個仔睇u tube 嘅都出聲講嗰下先迷, 因為"有口話人冇口話自己!"
點解有d人唔檢討下自己先去話人嘅? 我自問唔係10全10美, 我都不能夠做到100分嘅好媽媽, 但唔該麻煩你都未教好個仔時就唔好出聲話人地喇!
平時我好少比電話滕滕玩, 但當week-end 出街時, 等位呀, 等食嘢時先會比佢打下機, 但打機之前都會先讀下d中文字!
d人唔知就一開口會話: 唔好比佢地打咁多機啦! 壞眼架! 我心諗你唔知咁多就唔該收嗲啦, 關你咩事呀, 我教仔有分數! 呢d人唔識我冇開口, 但更唔明嘅, 比個仔睇u tube 嘅都出聲講嗰下先迷, 因為"有口話人冇口話自己!"
點解有d人唔檢討下自己先去話人嘅? 我自問唔係10全10美, 我都不能夠做到100分嘅好媽媽, 但唔該麻煩你都未教好個仔時就唔好出聲話人地喇!
2014年7月5日 星期六
幾時開始.........?!
幾時開始, 我覺得我同亞媽嘅距離越嚟越遠呢, 好多嘢都好似溝通唔到, 講佢唔理, 講極都唔明, 仲要覺得佢自己冇問題!
其實個個人為自己作辨時邊個會話自己係錯架, 個個人都會搵唔同嘅解釋去support 自己.
自從亞媽食左齋之後, 我覺得佢個人係隨和左, 唔會計較, 好似係好嘅改變, 所以我地初初冇人抗拒佢番佛堂, 但久而久之, 佢番佛堂嘅時間就越嚟越多, 就連做節嘅日子佢都話佢要番佛堂叫我地唔好番去食飯!
我真係好想問下, 有邊個父母聽到話d仔女番屋企食飯係唔開心? 我諗除左我亞媽叫我地改時間番之後, 冇一個亞媽會咁做!
亞媽頭腦唔醒, 成日都比人厄買嘢, 就連50蚊張磁石貼子可以去幅射佢都信! 我地做仔女嘅一聽到,就更係第一時間同佢講啦! 但係佢就覺得我地唔信佢! 真係吹九脹!
所以亞媽嘅自信心, 就開始由佛堂而起! 番得佛堂多, 有職位有岡位, 佢嘅表現就慢慢比佛堂嘅人認同, 而佛堂嘅人對佢亦都有尊敬嘅態度, 所以我地仔女嘅說話, 亞媽慢慢就不接受, 而且仲堅持自己嘅一套!
有一刻我諗過, 真係好想打去佛堂吊九個主持人, 點解張我媽個腦洗到咁, 屋企人說話唔聽唔理, 亞媽永遠都將我身邊所有嘅人叫番佛堂! 我真係好討厭! 點解我亞媽而家變成咁樣!
其實個個人為自己作辨時邊個會話自己係錯架, 個個人都會搵唔同嘅解釋去support 自己.
自從亞媽食左齋之後, 我覺得佢個人係隨和左, 唔會計較, 好似係好嘅改變, 所以我地初初冇人抗拒佢番佛堂, 但久而久之, 佢番佛堂嘅時間就越嚟越多, 就連做節嘅日子佢都話佢要番佛堂叫我地唔好番去食飯!
我真係好想問下, 有邊個父母聽到話d仔女番屋企食飯係唔開心? 我諗除左我亞媽叫我地改時間番之後, 冇一個亞媽會咁做!
亞媽頭腦唔醒, 成日都比人厄買嘢, 就連50蚊張磁石貼子可以去幅射佢都信! 我地做仔女嘅一聽到,就更係第一時間同佢講啦! 但係佢就覺得我地唔信佢! 真係吹九脹!
所以亞媽嘅自信心, 就開始由佛堂而起! 番得佛堂多, 有職位有岡位, 佢嘅表現就慢慢比佛堂嘅人認同, 而佛堂嘅人對佢亦都有尊敬嘅態度, 所以我地仔女嘅說話, 亞媽慢慢就不接受, 而且仲堅持自己嘅一套!
有一刻我諗過, 真係好想打去佛堂吊九個主持人, 點解張我媽個腦洗到咁, 屋企人說話唔聽唔理, 亞媽永遠都將我身邊所有嘅人叫番佛堂! 我真係好討厭! 點解我亞媽而家變成咁樣!
2014年7月4日 星期五
以為自己好醒咩? 其實原來係豬頭丙!
狗口長不出象牙
鼠眼看不通遠景
豬腦想不到易事
最尾兩句, 係我食左感冒藥臨瞓前諗到嘅, 因為我真係好唔明, 蠢唔緊要, 但就唔好仲去諗埋D縮數啦!
今日我早走, 落到公司樓下就send whatsapp 問馮小姐ABC個客隻船幾時到目的港, 因為我要預計搵ups send 文件. ABC呢個客都係麻撚煩嘅其中一個嚟, 船未開就日催夜催問幾時send 交件比佢, 所以過左一陣又就通知馮小姐唔好星期一寄, 叫佢一陣放工攞埋去UPS個counter 到啦!
好神奇嘅係, 問馮小姐隻船幾時到, 佢就睇到whatsapp, 但叫佢放工攞埋份單去UPS放抵, 佢就話睇唔到, 仲串撚到答我, 佢已經走左喇喎, 你唔打電話比我?!
我明明係見到佢on line架, 見佢on line左唔覆, 我就再whatsapp多次, 跟住佢又再on line! 佢居然答我佢唔知! 哼~ 咁既然你睇唔到, 星期六朝早就番公司就call UPS 嚟收件囉!
我唔係專登整佢, 未放工我就通知佢, 就係因為唔想佢又要番轉頭, 點不知佢串撚到呢~ 遲又係你做, 早又係你做, 仲乜要玩九自己呢???
明知有d單係唔可以提早比廠, 因為你自己放假, 就想早d比? 問嚟都多九魚嘅, 咪盞人地越嚟越憎你! 平時d嘢就唔想心, 做左八年同一樣嘅嘢都成撚日做錯, 自己放假, 就想人地去就你?
鼠眼看不通遠景
豬腦想不到易事
最尾兩句, 係我食左感冒藥臨瞓前諗到嘅, 因為我真係好唔明, 蠢唔緊要, 但就唔好仲去諗埋D縮數啦!
今日我早走, 落到公司樓下就send whatsapp 問馮小姐ABC個客隻船幾時到目的港, 因為我要預計搵ups send 文件. ABC呢個客都係麻撚煩嘅其中一個嚟, 船未開就日催夜催問幾時send 交件比佢, 所以過左一陣又就通知馮小姐唔好星期一寄, 叫佢一陣放工攞埋去UPS個counter 到啦!
好神奇嘅係, 問馮小姐隻船幾時到, 佢就睇到whatsapp, 但叫佢放工攞埋份單去UPS放抵, 佢就話睇唔到, 仲串撚到答我, 佢已經走左喇喎, 你唔打電話比我?!
我明明係見到佢on line架, 見佢on line左唔覆, 我就再whatsapp多次, 跟住佢又再on line! 佢居然答我佢唔知! 哼~ 咁既然你睇唔到, 星期六朝早就番公司就call UPS 嚟收件囉!
我唔係專登整佢, 未放工我就通知佢, 就係因為唔想佢又要番轉頭, 點不知佢串撚到呢~ 遲又係你做, 早又係你做, 仲乜要玩九自己呢???
明知有d單係唔可以提早比廠, 因為你自己放假, 就想早d比? 問嚟都多九魚嘅, 咪盞人地越嚟越憎你! 平時d嘢就唔想心, 做左八年同一樣嘅嘢都成撚日做錯, 自己放假, 就想人地去就你?
2014年7月2日 星期三
咩叫自由???
自從亞唔亮叮強行通過撥款之後, 我就發現呢個香港真係好黑暗!
上星期個仆街客嚟公司見老闆之後, 我都預左老闆會點做, 所以我係自己私人電話個whatsapp到打 "沒有最賤嘅客, 只有更賤嘅客!" 直到今朝, 老闆whatspp我, 佢話: 好震驚! 如果一間餐廳嘅門口貼住張紙寫住沒有最賤嘅客, 只有更賤嘅人, 不知此餐廳生意如何?客人的感想如何?
如果佢唔係老闆, 我即時會覆番佢: "吹咩! 關你撚事!" 因為佢係我老闆, 幾分薄面我都要比, 所以我覆左佢: "乜私人電話都要有規條???"
點解, 我個私人電話嘅status要同你交代??? 請問你係邊位??? 再嘈我可以blk撚埋你! 我set左冇上線時間都係因為你, 而家你唔好迫我去後巷, 我最憎人去管我, 尤其係私人事, 請問關你乜撚嘢事???
上星期個仆街客嚟公司見老闆之後, 我都預左老闆會點做, 所以我係自己私人電話個whatsapp到打 "沒有最賤嘅客, 只有更賤嘅客!" 直到今朝, 老闆whatspp我, 佢話: 好震驚! 如果一間餐廳嘅門口貼住張紙寫住沒有最賤嘅客, 只有更賤嘅人, 不知此餐廳生意如何?客人的感想如何?
如果佢唔係老闆, 我即時會覆番佢: "吹咩! 關你撚事!" 因為佢係我老闆, 幾分薄面我都要比, 所以我覆左佢: "乜私人電話都要有規條???"
點解, 我個私人電話嘅status要同你交代??? 請問你係邊位??? 再嘈我可以blk撚埋你! 我set左冇上線時間都係因為你, 而家你唔好迫我去後巷, 我最憎人去管我, 尤其係私人事, 請問關你乜撚嘢事???
2014年7月1日 星期二
益左你, 因為只係你好彩!
跆拳教練打電話嚟話滕滕可以去嘗試下去比賽, 因為佢覺得"速度"呢part, 佢可以去試下, 所以今朝倒塔咁早就去到灣仔喇!
要人9:15am 去到報到, 但10:30am都未開始, 真係有d火嚟, 蹝晒d時間係到講埋d廢話, 同埋比d議員影相! 早知係咁, 我唔洗咁早到啦!
人地話行通道唔好企人, 強人就話亂嚟啫, 香港其實都有d咁黑人憎嘅人, 企係正正前面, 又唔怕醜同唔驚比人話喎!
呢隻豬仔真係唔留心, 人地只係叫佢踢兩腳嚟度下個高度, 佢就以為開始, 就出盡力去踢, 到左正式開始時就後段開始冇力, 冇力都唔緊要, 仲要走去望人地!
當完成比賽而又未公報結果時, 我就同隻豬仔講, 佢今次應該冇得羸, 因為佢有兩個位失誤, 第一個就係冇留心人地講開始未就發力不段去踢嘥晒d力, 令到正式開始時之後嘅尾段開始冇力, 第二就係開始冇力時就八卦人地分心!
當公報結果時真係好surprise囉, 居然第三名喎, 我知道冇咩特別開心, 只係覺得滕滕好好彩囉, 其實我同滕滕講佢都冇盡全力, 跟本就直頭冇獎攞啦!
隻豬仔佢以為佢自己攞第一, 直到我比得獎張相佢睇清楚之後, 我即時feel到佢嗰份興奮退減, 我問佢開唔開心, 佢答我唔太開心囉, 因為唔係第一!
更係啦, 第一名係比盡全力嘅人架, 你估比你呢d咁唔專心嘅小朋友去攞咩, 其實我覺得你跟本就唔應該有獎啦, 咁八卦去望人地, 就連開始左未你都未知!
人有要求先有進步, 經一事長一智! 要從失敗中學習先再會有進步! 一個人太容易就自滿, 會好快遺失自己, 所以我唔希望滕滕覺得佢冇盡全力就可以去攞獎, 我想佢係失敗中檢討從而下次去改進, 我冇唔鼓勵佢, 亦都冇因為佢唔係第一而去責怪佢, 我只係想佢知道凡做每一件事, 只要盡晒力就已經係問心無愧, 而冇盡力嘅人, 失敗就一定唔洗問架喇!
以為小朋友會唔明咩, 我覺得佢一定明我講乜囉!
要人9:15am 去到報到, 但10:30am都未開始, 真係有d火嚟, 蹝晒d時間係到講埋d廢話, 同埋比d議員影相! 早知係咁, 我唔洗咁早到啦!
人地話行通道唔好企人, 強人就話亂嚟啫, 香港其實都有d咁黑人憎嘅人, 企係正正前面, 又唔怕醜同唔驚比人話喎!
呢隻豬仔真係唔留心, 人地只係叫佢踢兩腳嚟度下個高度, 佢就以為開始, 就出盡力去踢, 到左正式開始時就後段開始冇力, 冇力都唔緊要, 仲要走去望人地!
當完成比賽而又未公報結果時, 我就同隻豬仔講, 佢今次應該冇得羸, 因為佢有兩個位失誤, 第一個就係冇留心人地講開始未就發力不段去踢嘥晒d力, 令到正式開始時之後嘅尾段開始冇力, 第二就係開始冇力時就八卦人地分心!
當公報結果時真係好surprise囉, 居然第三名喎, 我知道冇咩特別開心, 只係覺得滕滕好好彩囉, 其實我同滕滕講佢都冇盡全力, 跟本就直頭冇獎攞啦!
隻豬仔佢以為佢自己攞第一, 直到我比得獎張相佢睇清楚之後, 我即時feel到佢嗰份興奮退減, 我問佢開唔開心, 佢答我唔太開心囉, 因為唔係第一!
更係啦, 第一名係比盡全力嘅人架, 你估比你呢d咁唔專心嘅小朋友去攞咩, 其實我覺得你跟本就唔應該有獎啦, 咁八卦去望人地, 就連開始左未你都未知!
人有要求先有進步, 經一事長一智! 要從失敗中學習先再會有進步! 一個人太容易就自滿, 會好快遺失自己, 所以我唔希望滕滕覺得佢冇盡全力就可以去攞獎, 我想佢係失敗中檢討從而下次去改進, 我冇唔鼓勵佢, 亦都冇因為佢唔係第一而去責怪佢, 我只係想佢知道凡做每一件事, 只要盡晒力就已經係問心無愧, 而冇盡力嘅人, 失敗就一定唔洗問架喇!
以為小朋友會唔明咩, 我覺得佢一定明我講乜囉!
訂閱:
文章 (Atom)






