2014年7月2日 星期三

咩叫自由???

自從亞唔亮叮強行通過撥款之後, 我就發現呢個香港真係好黑暗!

上星期個仆街客嚟公司見老闆之後, 我都預左老闆會點做, 所以我係自己私人電話個whatsapp到打 "沒有最賤嘅客, 只有更賤嘅客!" 直到今朝, 老闆whatspp我, 佢話: 好震驚! 如果一間餐廳嘅門口貼住張紙寫住沒有最賤嘅客, 只有更賤嘅人, 不知此餐廳生意如何?客人的感想如何?

如果佢唔係老闆, 我即時會覆番佢: "吹咩! 關你撚事!" 因為佢係我老闆, 幾分薄面我都要比, 所以我覆左佢: "乜私人電話都要有規條???"

點解, 我個私人電話嘅status要同你交代??? 請問你係邊位??? 再嘈我可以blk撚埋你!  我set左冇上線時間都係因為你, 而家你唔好迫我去後巷, 我最憎人去管我, 尤其係私人事, 請問關你乜撚嘢事???

2 則留言:

  1. 你答 "乜私人電話都要有規條???" => 咁你老闆點覆你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢睇完收九左皮啦! 我覺完呢個係私人電話嚟之後, 佢應該先醒覺我呢個係私人電話!

      佢而家點撚左著我, 未來一段一日我夜晚就唔會CHECK 唔會睇 E-MAIL, 既然佢覺得我專登比d客睇到, 佢覺得我咁on 9會去倒自己米, 咁我就一了百了, 夜晚唔做公事喇!

      刪除