幾時開始, 我覺得我同亞媽嘅距離越嚟越遠呢, 好多嘢都好似溝通唔到, 講佢唔理, 講極都唔明, 仲要覺得佢自己冇問題!
其實個個人為自己作辨時邊個會話自己係錯架, 個個人都會搵唔同嘅解釋去support 自己.
自從亞媽食左齋之後, 我覺得佢個人係隨和左, 唔會計較, 好似係好嘅改變, 所以我地初初冇人抗拒佢番佛堂, 但久而久之, 佢番佛堂嘅時間就越嚟越多, 就連做節嘅日子佢都話佢要番佛堂叫我地唔好番去食飯!
我真係好想問下, 有邊個父母聽到話d仔女番屋企食飯係唔開心? 我諗除左我亞媽叫我地改時間番之後, 冇一個亞媽會咁做!
亞媽頭腦唔醒, 成日都比人厄買嘢, 就連50蚊張磁石貼子可以去幅射佢都信! 我地做仔女嘅一聽到,就更係第一時間同佢講啦! 但係佢就覺得我地唔信佢! 真係吹九脹!
所以亞媽嘅自信心, 就開始由佛堂而起! 番得佛堂多, 有職位有岡位, 佢嘅表現就慢慢比佛堂嘅人認同, 而佛堂嘅人對佢亦都有尊敬嘅態度, 所以我地仔女嘅說話, 亞媽慢慢就不接受, 而且仲堅持自己嘅一套!
有一刻我諗過, 真係好想打去佛堂吊九個主持人, 點解張我媽個腦洗到咁, 屋企人說話唔聽唔理, 亞媽永遠都將我身邊所有嘅人叫番佛堂! 我真係好討厭! 點解我亞媽而家變成咁樣!
沒有留言:
張貼留言