只係一張相, 點解有D人會咁大反應嘅?
平時我好少比電話滕滕玩, 但當week-end 出街時, 等位呀, 等食嘢時先會比佢打下機, 但打機之前都會先讀下d中文字!
d人唔知就一開口會話: 唔好比佢地打咁多機啦! 壞眼架! 我心諗你唔知咁多就唔該收嗲啦, 關你咩事呀, 我教仔有分數! 呢d人唔識我冇開口, 但更唔明嘅, 比個仔睇u tube 嘅都出聲講嗰下先迷, 因為"有口話人冇口話自己!"
點解有d人唔檢討下自己先去話人嘅? 我自問唔係10全10美, 我都不能夠做到100分嘅好媽媽, 但唔該麻煩你都未教好個仔時就唔好出聲話人地喇!

你唔係 100 分都 90分以上 ga la!
回覆刪除哈哈.... 我同我老公都有比滔滔玩ipad, 不過係益智 game, 同睇卡通片, 每次 15-20 mins.
其實我好多嘢都未做得好好, 我仲要努力去改善架!
刪除我星期六日都有比滕滕用電話打機, 直頭係打機玩車! 係唔好架, 不過又唔係成日玩, 玩一陣當比佢娛樂下啫, 我覺得只要唔過份就冇問題啦! 而家滕滕都知道打機唔可以成日打嘅, 只要有分串就做咩都唔係大問題!
無錯, 見周街人人有得玩, 如果掂都唔比掂, 佢仲好奇, 仲想玩。
回覆刪除