2014年7月1日 星期二

益左你, 因為只係你好彩!

跆拳教練打電話嚟話滕滕可以去嘗試下去比賽, 因為佢覺得"速度"呢part, 佢可以去試下, 所以今朝倒塔咁早就去到灣仔喇!

要人9:15am 去到報到, 但10:30am都未開始, 真係有d火嚟, 蹝晒d時間係到講埋d廢話, 同埋比d議員影相!  早知係咁, 我唔洗咁早到啦!





人地話行通道唔好企人, 強人就話亂嚟啫, 香港其實都有d咁黑人憎嘅人, 企係正正前面, 又唔怕醜同唔驚比人話喎!



呢隻豬仔真係唔留心, 人地只係叫佢踢兩腳嚟度下個高度, 佢就以為開始, 就出盡力去踢, 到左正式開始時就後段開始冇力, 冇力都唔緊要, 仲要走去望人地!



當完成比賽而又未公報結果時, 我就同隻豬仔講, 佢今次應該冇得羸, 因為佢有兩個位失誤, 第一個就係冇留心人地講開始未就發力不段去踢嘥晒d力, 令到正式開始時之後嘅尾段開始冇力, 第二就係開始冇力時就八卦人地分心!

當公報結果時真係好surprise囉, 居然第三名喎, 我知道冇咩特別開心, 只係覺得滕滕好好彩囉, 其實我同滕滕講佢都冇盡全力, 跟本就直頭冇獎攞啦!



隻豬仔佢以為佢自己攞第一, 直到我比得獎張相佢睇清楚之後, 我即時feel到佢嗰份興奮退減, 我問佢開唔開心, 佢答我唔太開心囉, 因為唔係第一!

更係啦, 第一名係比盡全力嘅人架, 你估比你呢d咁唔專心嘅小朋友去攞咩, 其實我覺得你跟本就唔應該有獎啦, 咁八卦去望人地, 就連開始左未你都未知!


人有要求先有進步, 經一事長一智! 要從失敗中學習先再會有進步! 一個人太容易就自滿, 會好快遺失自己, 所以我唔希望滕滕覺得佢冇盡全力就可以去攞獎, 我想佢係失敗中檢討從而下次去改進, 我冇唔鼓勵佢, 亦都冇因為佢唔係第一而去責怪佢, 我只係想佢知道凡做每一件事, 只要盡晒力就已經係問心無愧, 而冇盡力嘅人, 失敗就一定唔洗問架喇! 

以為小朋友會唔明咩, 我覺得佢一定明我講乜囉!


2 則留言: