今日, 個FD叫我同佢老婆去睇BB嘢, 因為佢地好多嘢唔識, 又唔知點入手, 所以放左工(今日番半日咋), 等等等, 終於等到六點約左係愉景, 因為有斉佢地想睇嗰3樣嘢!
之前, 我問我個FD, 仲咩無啦啦生仔(因為佢唔似係會生仔嘅人), 佢話呢D嘢遲早都要, 咁就順其自然, 有就有, 冇就冇! 今日, 見到佢睇BB嘢, 又唔係寧捨興奮, 仲好似好煩咁, 睇BB床嗰時, 佢仲話點解要買BB床喎, 因為佢細佬個生, 就係搭左個"牛棚"係地下比佢個仔瞓, 冇買過床仔, 所以我個FD就覺得BB床唔係必須! 一聽到, 我就即刻話唔係亞化, 個地下濕氣咁重, 點可以就咁買張床褥放係地下瞓架!
睇完BB床, 再睇BB車, 跟住就去睇HIGH CHAIR! 一路睇, 我個FD就好似覺得越嚟越煩咁, 呢樣又好似冇必要, 嗰樣又好似冇必要!
佢老婆就更係想睇啱就買啦, 不過我話我係第到有DISCOUNT, 所以睇左OK, 就等我去幫佢地問左價錢平幾多先! 所以睇到差唔多八點, 我地就搵地方落腳食飯! 我個FD就要走先, 剩抵佢老婆比我嘆! 點解咁講? 因為我只係第3次見佢老婆架咋, 都唔知有咩講!
不過, 都要架啦, 唔通我唔理佢老婆咩! 一路食飯, 佢老婆就講下我個FD D嘢, 言語中, 呢個女人真係對我個FD好好, 仲好忍得下, 因為我個FD唔多理佢, 佢都可以仲係咁鐘意佢! 而且仲肯同佢生仔嗰下先得嘛!
佢講到仲想生多一個嗰時, 其實..........我都想, 不過老公好似唔係好想...........