http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
咁多表情嘅?[版主回覆04/29/2011 16:33:00]因為佢知道係到玩自拍, 所以佢咪整唔同表情出嚟囉~
好得意呀 你個仔好天真好可愛! 我個仔就太老積唔夠 BB呀 ~[版主回覆04/29/2011 16:35:00]滕滕有時都好老積架, 不過有時我會係到大聲笑, 咁佢又會學我係到大聲笑, 所以咪就咁戇居囉!~
你都捕捉得好好喎!咁多表情都可以捉到![版主回覆04/30/2011 10:12:00]唔使我捉架, 佢整出嚟比我影架!
哈哈,靚模,咁細個就識[版主回覆04/30/2011 10:12:00]但係佢冇"V"喎~
千禧後係靠可愛,哈哈,越睇越得意呀~~~[版主回覆05/01/2011 23:41:00]咁佢又傻得幾可愛嘅~
呢2張咪似你囉...越嚟越多喇^^[版主回覆05/04/2011 00:04:00]係呀係呀, 我都覺得佢咁樣笑都幾似我架! YEAH~!!!
我而家拎部i窿出嚟, 熙熙都自動波交戲俾我喇wakaka...[版主回覆05/03/2011 12:42:00]所以熙熙咪叻仔囉! 不過話時話, 熙熙有時d戲都好鬼假!
第一張個樣好大個仔咁hahha[版主回覆05/04/2011 00:05:00]而家Do靚仔, 好多都好老積架!
佢d戲直頭over晒喇....[版主回覆05/04/2011 00:05:00]OVER晒! OVER晒!
滕滕正經樣似你老公, 傻笑起上嚟就似你kaka~[版主回覆05/04/2011 12:12:00]你一係唔講, 一講左我就越嚟越覺得 ~
咁多表情嘅?
回覆刪除[版主回覆04/29/2011 16:33:00]因為佢知道係到玩自拍, 所以佢咪整唔同表情出嚟囉~
好得意呀 你個仔好天真好可愛! 我個仔就太老積唔夠 BB呀 ~
回覆刪除[版主回覆04/29/2011 16:35:00]滕滕有時都好老積架, 不過有時我會係到大聲笑, 咁佢又會學我係到大聲笑, 所以咪就咁戇居囉!~
你都捕捉得好好喎!咁多表情都可以捉到!
回覆刪除[版主回覆04/30/2011 10:12:00]唔使我捉架, 佢整出嚟比我影架!
哈哈,靚模,咁細個就識
回覆刪除[版主回覆04/30/2011 10:12:00]但係佢冇"V"喎~
千禧後係靠可愛,哈哈,越睇越得意呀~~~
回覆刪除[版主回覆05/01/2011 23:41:00]咁佢又傻得幾可愛嘅~
回覆刪除呢2張咪似你囉...越嚟越多喇^^
[版主回覆05/04/2011 00:04:00]係呀係呀, 我都覺得佢咁樣笑都幾似我架! YEAH~!!!
我而家拎部i窿出嚟, 熙熙都自動波交戲俾我喇wakaka...
回覆刪除[版主回覆05/03/2011 12:42:00]所以熙熙咪叻仔囉! 不過話時話, 熙熙有時d戲都好鬼假!
第一張個樣好大個仔咁hahha
回覆刪除[版主回覆05/04/2011 00:05:00]而家Do靚仔, 好多都好老積架!
佢d戲直頭over晒喇....
回覆刪除[版主回覆05/04/2011 00:05:00]OVER晒! OVER晒!
滕滕正經樣似你老公, 傻笑起上嚟就似你kaka~
回覆刪除[版主回覆05/04/2011 12:12:00]你一係唔講, 一講左我就越嚟越覺得 ~