2011年4月28日 星期四

我家的傻孩子~







 


10 則留言:

  1. 咁多表情嘅?
    [版主回覆04/29/2011 16:33:00]因為佢知道係到玩自拍, 所以佢咪整唔同表情出嚟囉~

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年4月29日 凌晨1:01

    好得意呀  你個仔好天真好可愛!  我個仔就太老積唔夠 BB呀 ~
    [版主回覆04/29/2011 16:35:00]滕滕有時都好老積架, 不過有時我會係到大聲笑, 咁佢又會學我係到大聲笑, 所以咪就咁戇居囉!~

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年4月29日 上午10:12

    你都捕捉得好好喎!咁多表情都可以捉到!
    [版主回覆04/30/2011 10:12:00]唔使我捉架, 佢整出嚟比我影架!

    回覆刪除
  4. 哈哈,靚模,咁細個就識
    [版主回覆04/30/2011 10:12:00]但係佢冇"V"喎~

    回覆刪除
  5. 千禧後係靠可愛,哈哈,越睇越得意呀~~~
    [版主回覆05/01/2011 23:41:00]咁佢又傻得幾可愛嘅~

    回覆刪除

  6. 呢2張咪似你囉...越嚟越多喇^^
    [版主回覆05/04/2011 00:04:00]係呀係呀, 我都覺得佢咁樣笑都幾似我架! YEAH~!!!

    回覆刪除
  7. 我而家拎部i窿出嚟, 熙熙都自動波交戲俾我喇wakaka...
    [版主回覆05/03/2011 12:42:00]所以熙熙咪叻仔囉! 不過話時話, 熙熙有時d戲都好鬼假!

    回覆刪除
  8. 第一張個樣好大個仔咁hahha
    [版主回覆05/04/2011 00:05:00]而家Do靚仔, 好多都好老積架!

    回覆刪除
  9. 佢d戲直頭over晒喇....
    [版主回覆05/04/2011 00:05:00]OVER晒! OVER晒!

    回覆刪除
  10. 滕滕正經樣似你老公, 傻笑起上嚟就似你kaka~
    [版主回覆05/04/2011 12:12:00]你一係唔講, 一講左我就越嚟越覺得  ~

    回覆刪除