http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我都估到, 左上角嗰兩隻嘢, 就嚟好快會比滕滕要叫佢地落嚟, 果然不出我所料, 今晚個工人同我講滕滕成日擒上張sofa到, 跟住又跌落嚟! 滕滕同我講: 鼠,鼠! 鼠,鼠!"
攞左落嚟之後, 又攬又錫, 就連瞓覺都要攬佢唔攬我!
其實都唔使一定要生多個啦, 你睇下我個滕滕有幾多fd 先得架! 一張sofa for 3個位, 而家3/4張都坐左5個喇!
你生唔生第 2 個? 我己介高齡唔生 lu ~[版主回覆04/11/2011 14:24:00]我都想架, 不過都幾難~
仲有位淨...熙熙坐埋都ok喎...呢期熙熙都好鐘mickey!!! [版主回覆04/13/2011 00:30:00]係呀, 熙熙坐埋都得架! 遲D再熱D, 我會開泳池呀, 你地嚟唔嚟玩呀?!
個公仔好似大過滕滕咁呀[版主回覆04/14/2011 12:18:00]個頭大過啫, 但係高唔過!
嚟呀嚟呀, 一條龍服務得嗎?游完水剪埋髮呀???[版主回覆04/15/2011 17:11:00]一條龍, 就更係ok啦, 不過就要星期六喇, 要個工人係到, 如果唔係, 我地兩個攪佢地唔掂架!
星期六ok呀....遲下熱d就嚟呀~
你生唔生第 2 個? 我己介高齡唔生 lu ~
回覆刪除[版主回覆04/11/2011 14:24:00]我都想架, 不過都幾難~
仲有位淨...熙熙坐埋都ok喎...呢期熙熙都好鐘mickey!!!
回覆刪除[版主回覆04/13/2011 00:30:00]係呀, 熙熙坐埋都得架! 遲D再熱D, 我會開泳池呀, 你地嚟唔嚟玩呀?!
個公仔好似大過滕滕咁呀
回覆刪除[版主回覆04/14/2011 12:18:00]個頭大過啫, 但係高唔過!
嚟呀嚟呀, 一條龍服務得嗎?游完水剪埋髮呀???
回覆刪除[版主回覆04/15/2011 17:11:00]一條龍, 就更係ok啦, 不過就要星期六喇, 要個工人係到, 如果唔係, 我地兩個攪佢地唔掂架!
星期六ok呀....遲下熱d就嚟呀~
回覆刪除