http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日同滕滕去做特區護照! 好彩, 真係好彩, 回覆要5月12号先有証攞, 好彩我地打算18/19号先去旅行!
都算快啦, 我約左10:30, 11點鬆就走得喇! 不過滕滕就唔係好合作, 因為佢又家越嚟越坐唔定, 一係就要攪嘢, 冇嘢攪就要走!
豬仔! 好快就同媽me & 爸b去旅行喇, 你開唔開心呀?!
8卦下, 去邊樹呀?[版主回覆04/18/2011 16:46:00]去泰國啫, 要去還神呀~
8卦下, 去邊樹呀?
回覆刪除[版主回覆04/18/2011 16:46:00]去泰國啫, 要去還神呀~