2011年4月21日 星期四

醉醉地~ 今晚好開心!

" 醉醉地~ 今晚好開心!" 我唔敢係FB到post出嚟, 因為我怕老公唔鐘意, 原因我今晚去左我個朋友屋企食飯, 仲飲紅酒!


自從有左滕滕之後都未試過咁夜番, 仲要係飲到醉醉地, 因為係怕自己飲醉左之後 handle 唔到滕滕, 所以今晚都唔算係好醉, 只係醉醉地~!


舊年11月, 個朋友先結婚, 嗰時先講佢, 因為結婚而結婚, 並唔係因為佢真係鐘意佢老婆而先結婚, 不過今晚係佢屋企食飯, 一路食飯, 一路吹水, 講到某d好笑位, 我終於見我到fd係好深情咁望住佢自己老婆, 嗰時嗰刻我睇到, 都幾開心, 因為我知道我個fd個老婆終於真情打動到佢身邊個男人喇!


我今晚係去亞ben屋企食飯, 真係冇諗過咁攪笑, 因為佢叫左佢個FD上嚟做大廚! 我8點幾上到去, 佢個FD九點到, 九點半差唔多十點先嚟接抄聖子! 唔好聽到抄聖子就即刻醒晒, 以為有好嘢食, 因為我都係咁諗, 點不知嚟左一碟之後, 點解再等下再等下都未有架, 等多半個鐘, 就嚟左碟蒸魚, 原本好餓嘅我, 飲下又一杯水, 飲下又一杯水, 真係等到我條頸九丈幾長! 因為係不斷係到閑談緊, 所以亞BEN就話, 佢呢個FD, 係傾下煮下再傾下, 佢地有次食到半夜三點幾四點喎!!! OH MY GOD, 我好撚餓呀, 隔半個鐘至九個字先嚟第二咪菜, 唔係卦, 早D講你呢個FD嚟煮嘢食嘛, 我食定幾串魚旦先上嚟啦, 餓乸到我筋到抽埋啦!!!


其實今晚上去亞BEN屋企食飯, 最主要嘅原因係佢老婆已經有左成6個月, 佢話佢老婆好多嘢想問我, 所以呢, 我咪上去食下飯, 答下佢心想嘅所有問題囉~!


食下飲下, 成點鐘先走, 係呢幾個鐘, 我都幾卦住滕滕架, 而且又有小小內疚, 因為自己去左玩唔理佢嘛, 所以成日都同自己講, 十點幾十一點好走喇, 我怕滕滕見到我未番係到喊唔肯乖乖地去瞓呀! 不過好無奈, 我真在太耐冇飲紅酒啦, 當亞BEN 開第二支嗰時, 佢個FD "jump"比我, 我就第一時間笑住講"唔該", 亞ben一見到我咁就笑我喇!!! 因為佢知我仲好想繼續飲囉!!! 不過飲下飲下, 一點喇, 我真係要走喇!


3 則留言:

  1. 哈哈,酒鬼
    [版主回覆04/26/2011 11:37:00]好耐冇飲過喇~ 仲有d細個嘅回憶呀~

    回覆刪除
  2. 咁自己一個人飲酒梗係無咁好飲喇,同朋友一齊飲最開心
    [版主回覆04/26/2011 12:57:00]自己一個飲, 好快醉架!

    回覆刪除
  3. 我買咗支酒返嚟好耐...仲未開嚟飲...晚晚都唔放心開嚟飲...
    [版主回覆04/29/2011 12:24:00]如果開, 就唔好自己一個飲喇, 最好多一兩個人一斉先飲得開心嘛!
    我老豆都攞左支紅酒嚟我到, 不過成日得自己一個, 唔會無啦啦自隊, 所以到而家都未開!

    回覆刪除