2011年4月19日 星期二

屍橫遍野~

今日無意比我發現左, 原來個cam可以即時影相架喎, 所以就影抵滕滕crazy 嘅行為~




日日都係咁, 係唔係霸地盤都要徹底d呀~


不過, 點解個日期唔啱嘅.............???


 


8 則留言:

  1. @@ 太可怕...咁執死個工人hahahahaha........
    [版主回覆04/21/2011 16:05:00]我一睇到滕滕攪到間屋咁, 就即刻打番去叫個工人叫滕滕自己執番d玩具, 唔好幫佢執! 因為我唔想佢有公子病!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年4月20日 上午11:17

    我個囝又咪係咁,成日都搞到成間屋亂七八糟,一罵佢又咸到死死下!
    [版主回覆04/21/2011 16:06:00]你鬧亞仔, 起碼佢知驚所以先喊吖, 不過我個滕滕鬧都唔喊, 仲答我知知, 知完之後都係咁~!!!

    回覆刪除
  3. 我係屋企都係咁架,不過我唔係擺地盤,而係我覺得咁樣有安全感~~~
    [版主回覆04/21/2011 16:07:00]你屋企係咁, 斷估唔係日日卦?! 滕滕日日都係咁, 仲要係一日幾次呀~

    回覆刪除
  4. 咁佢咁細個,佢都唔明白架啦
    [版主回覆04/21/2011 16:35:00]佢明架, 叫佢tidy up, 佢心情好, 就會同你執番好晒架喇!

    回覆刪除
  5. 咁心情唔好就當你廢UP?哈哈哈
    [版主回覆04/22/2011 02:03:00]小朋友冇心情唔好卦~

    回覆刪除
  6. 村姑 C 9 仔 *.*2011年4月21日 晚上8:15

    你個 cam 得wor, d 相好清 bor! 真係要諗得過!
    [版主回覆04/22/2011 14:20:00]而家D cam 都係咁上下喇! 不過如果你買左, 你個工人會唔會唔LIKE, 走得快D架?! 你諗諗喎!

    回覆刪除
  7. 我諗個個都係一樣, 但係我就一定要 ANSON 自己CLEAN UP.
    [版主回覆04/25/2011 22:45:00]呢樣嘢都係要睇佢心情啦, 如果係我叫就好d囉, 個工人叫就有時都費事睬佢!

    回覆刪除
  8. 咁熙熙乖d, 佢唔執晒d玩具, 佢唔安落架!kaka...
    [版主回覆04/29/2011 12:25:00]咁熙熙就抵錫啦, 滕滕成日都要攪到成地嘢佢先覺得開心架!
    間屋日日都亂到九彩!

    回覆刪除