http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日無意比我發現左, 原來個cam可以即時影相架喎, 所以就影抵滕滕crazy 嘅行為~
日日都係咁, 係唔係霸地盤都要徹底d呀~
不過, 點解個日期唔啱嘅.............???
@@ 太可怕...咁執死個工人hahahahaha........[版主回覆04/21/2011 16:05:00]我一睇到滕滕攪到間屋咁, 就即刻打番去叫個工人叫滕滕自己執番d玩具, 唔好幫佢執! 因為我唔想佢有公子病!
我個囝又咪係咁,成日都搞到成間屋亂七八糟,一罵佢又咸到死死下![版主回覆04/21/2011 16:06:00]你鬧亞仔, 起碼佢知驚所以先喊吖, 不過我個滕滕鬧都唔喊, 仲答我知知, 知完之後都係咁~!!!
我係屋企都係咁架,不過我唔係擺地盤,而係我覺得咁樣有安全感~~~[版主回覆04/21/2011 16:07:00]你屋企係咁, 斷估唔係日日卦?! 滕滕日日都係咁, 仲要係一日幾次呀~
咁佢咁細個,佢都唔明白架啦[版主回覆04/21/2011 16:35:00]佢明架, 叫佢tidy up, 佢心情好, 就會同你執番好晒架喇!
咁心情唔好就當你廢UP?哈哈哈[版主回覆04/22/2011 02:03:00]小朋友冇心情唔好卦~
你個 cam 得wor, d 相好清 bor! 真係要諗得過![版主回覆04/22/2011 14:20:00]而家D cam 都係咁上下喇! 不過如果你買左, 你個工人會唔會唔LIKE, 走得快D架?! 你諗諗喎!
我諗個個都係一樣, 但係我就一定要 ANSON 自己CLEAN UP.[版主回覆04/25/2011 22:45:00]呢樣嘢都係要睇佢心情啦, 如果係我叫就好d囉, 個工人叫就有時都費事睬佢!
咁熙熙乖d, 佢唔執晒d玩具, 佢唔安落架!kaka...[版主回覆04/29/2011 12:25:00]咁熙熙就抵錫啦, 滕滕成日都要攪到成地嘢佢先覺得開心架! 間屋日日都亂到九彩!
@@ 太可怕...咁執死個工人hahahahaha........
回覆刪除[版主回覆04/21/2011 16:05:00]我一睇到滕滕攪到間屋咁, 就即刻打番去叫個工人叫滕滕自己執番d玩具, 唔好幫佢執! 因為我唔想佢有公子病!
我個囝又咪係咁,成日都搞到成間屋亂七八糟,一罵佢又咸到死死下!
回覆刪除[版主回覆04/21/2011 16:06:00]你鬧亞仔, 起碼佢知驚所以先喊吖, 不過我個滕滕鬧都唔喊, 仲答我知知, 知完之後都係咁~!!!
我係屋企都係咁架,不過我唔係擺地盤,而係我覺得咁樣有安全感~~~
回覆刪除[版主回覆04/21/2011 16:07:00]你屋企係咁, 斷估唔係日日卦?! 滕滕日日都係咁, 仲要係一日幾次呀~
咁佢咁細個,佢都唔明白架啦
回覆刪除[版主回覆04/21/2011 16:35:00]佢明架, 叫佢tidy up, 佢心情好, 就會同你執番好晒架喇!
咁心情唔好就當你廢UP?哈哈哈
回覆刪除[版主回覆04/22/2011 02:03:00]小朋友冇心情唔好卦~
你個 cam 得wor, d 相好清 bor! 真係要諗得過!
回覆刪除[版主回覆04/22/2011 14:20:00]而家D cam 都係咁上下喇! 不過如果你買左, 你個工人會唔會唔LIKE, 走得快D架?! 你諗諗喎!
我諗個個都係一樣, 但係我就一定要 ANSON 自己CLEAN UP.
回覆刪除[版主回覆04/25/2011 22:45:00]呢樣嘢都係要睇佢心情啦, 如果係我叫就好d囉, 個工人叫就有時都費事睬佢!
咁熙熙乖d, 佢唔執晒d玩具, 佢唔安落架!kaka...
回覆刪除[版主回覆04/29/2011 12:25:00]咁熙熙就抵錫啦, 滕滕成日都要攪到成地嘢佢先覺得開心架!
間屋日日都亂到九彩!