2011年4月17日 星期日

好痕呀好痕呀~~~

都唔知咩dr, 我今朝10點鐘去到已經係38籌, 都要12點半先有得睇, 我12點3去到, 有個人啱啱卦号, 我聽佢講電話話排到八十幾籌, 真係人都癲!!!


因為滕滕抓, 所有水泡穿左, dr比左d消炎&止痕藥滕滕食, 食左兩次, 都睇到好左d, 起碼唔係一嚿嚿喇!


希望豬仔快d好番啦, 睇見佢咁痕, 我都好心痛呀!


沒有留言:

張貼留言