http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢個扣, 對滕滕嚟講, 要開簡直係易如反掌, 所以呢個只適用於高嘅地方!
呢個, 見到右邊有個CLIP, 應該都唔係咁易可以開到!
不過, 呢個滕滕唔使10秒, 佢就同我攪掂左! 地方係左手邊~
喂!!! 想點呀, 我已經搵左好耐先買到&搵到呢個鎖架, 你唔使10秘秒同我攪掂左佢, 咁你想我點先??????
左手邊嗰個位, 人地係可以比你較長短架, 而家你唔覺意就同我破左個咒語, 請問我應該用咩方法去對付你先?????
吓...咁點算呀??? 而家我用透明膠紙黐住咋...都仲頂得下> < [版主回覆04/28/2011 10:41:00]因為我唔需要較長短, 所以可以較嗰個位, 我諗住落AA黐死佢!!!
我個囝又係咁,佢仲會把衣櫃的衣服拿出來,又要我放返入去,我諗小朋友都中意咁架!所以佢每做錯一樣嘢我就打佢個手手,點打佢都係要搞,有時仲係打到紅咗,佢都係要搞,你話呀,都真係唔知點對付佢呀![版主回覆04/28/2011 10:42:00]滕滕都係架, 越係叫佢唔好攪, 佢就越想攪, 所以我咪就要搵方法嚟對付佢囉!
咩黎架? 睇唔明係用黎做咩[版主回覆04/28/2011 10:45:00]嗰個嘢係用嚟扣住隻門, 唔比佢開到架! 而家開左嗰個位, 係可以用嚟調較長短架, 所以就有破"讚"比佢破解囉! 其實開嗰個位, 係係右手邊嗰個CLIP, 要雙手用力"禁"先可以開到, 不過而家唔使"焚"對CLIP啦~!!!
咁快?仲有一個辦法,全部櫃門上鎖[版主回覆04/28/2011 10:46:00]咁都要隻門有鎖先得架!
自己裝鎖開窿啦[版主回覆04/28/2011 11:35:00]唔開啦, 整個鎖好核突啫~ 而且, 呢個只不過係一個鞋柜嚟, 唔使咁大陣仗呢~ 雖然一日未諗掂, 滕滕都會攪, 不過我諗呢段日子可能會好快過卦~
我個仔都好鐘意開門, 呢 d 鎖都破解左好多個。 依家佢玩少左開門, 因為我捉住佢隻手去櫃門度夾佢 (梗係就住夾啦, 唔會好大力夾既)。講佢知夾手手會好痛既! 不過, 佢有時都會玩下開門 law ~[版主回覆04/28/2011 16:11:00]你都唔知, 開左呢隻"燙"門, 裏面都唔知幾多嘢好玩, 因為裏面全部都係鞋, 而且隻門點夾都唔會夾到手, 所以佢覺得裏面係寶藏嚟架!!! 佢試過有一次襯住姐姐去煮飯, 佢攞晒d鞋出嚟, 又玩又著呀! 工人已經試過張d封箱膠紙黐住d門架, 不過都比佢meet晒出嚟呀!
原來係咁 ~ 唔怪得你個仔咁開心, 唔怕夾啦 ~
吓...咁點算呀???
回覆刪除而家我用透明膠紙黐住咋...都仲頂得下> <
[版主回覆04/28/2011 10:41:00]因為我唔需要較長短, 所以可以較嗰個位, 我諗住落AA黐死佢!!!
我個囝又係咁,佢仲會把衣櫃的衣服拿出來,又要我放返入去,我諗小朋友都中意咁架!所以佢每做錯一樣嘢我就打佢個手手,點打佢都係要搞,有時仲係打到紅咗,佢都係要搞,你話呀,都真係唔知點對付佢呀!
回覆刪除[版主回覆04/28/2011 10:42:00]滕滕都係架, 越係叫佢唔好攪, 佢就越想攪, 所以我咪就要搵方法嚟對付佢囉!
咩黎架? 睇唔明係用黎做咩
回覆刪除[版主回覆04/28/2011 10:45:00]嗰個嘢係用嚟扣住隻門, 唔比佢開到架!
而家開左嗰個位, 係可以用嚟調較長短架, 所以就有破"讚"比佢破解囉!
其實開嗰個位, 係係右手邊嗰個CLIP, 要雙手用力"禁"先可以開到, 不過而家唔使"焚"對CLIP啦~!!!
咁快?仲有一個辦法,全部櫃門上鎖
回覆刪除[版主回覆04/28/2011 10:46:00]咁都要隻門有鎖先得架!
自己裝鎖開窿啦
回覆刪除[版主回覆04/28/2011 11:35:00]唔開啦, 整個鎖好核突啫~ 而且, 呢個只不過係一個鞋柜嚟, 唔使咁大陣仗呢~ 雖然一日未諗掂, 滕滕都會攪, 不過我諗呢段日子可能會好快過卦~
我個仔都好鐘意開門, 呢 d 鎖都破解左好多個。
回覆刪除依家佢玩少左開門, 因為我捉住佢隻手去櫃門度夾佢 (梗係就住夾啦, 唔會好大力夾既)。講佢知夾手手會好痛既! 不過, 佢有時都會玩下開門 law ~
[版主回覆04/28/2011 16:11:00]你都唔知, 開左呢隻"燙"門, 裏面都唔知幾多嘢好玩, 因為裏面全部都係鞋, 而且隻門點夾都唔會夾到手, 所以佢覺得裏面係寶藏嚟架!!!
佢試過有一次襯住姐姐去煮飯, 佢攞晒d鞋出嚟, 又玩又著呀!
工人已經試過張d封箱膠紙黐住d門架, 不過都比佢meet晒出嚟呀!
原來係咁 ~ 唔怪得你個仔咁開心, 唔怕夾啦 ~
回覆刪除