http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今朝晨咁早就去左機場, 因為早前買左嘅其中一部電話, 就係呢個大客架喇, 個客冇嚟, 只係佢老公嚟左啫!
送左盒高級朱古力(老闆話), 兩罐高級茶葉(老闆話), 同埋我買比佢個女SET書仔再加埋部電話, 我諗個客收到之後仲唔冧到暈~ 實行以後都同我地訂貨冇走雞啦(而家都係架喇) !
佢老公收左我D禮物之後, 我都唔少得, 因為個客都買左份禮物比我!
一睇到, 都有小小開心, 但係都有D失望! 因為老公已經送左支筆比我, 我日日都袋住老公支係身, 我仲邊到有位比佢容納係我嘅空間到呢~
呢枝放係公司簽名用[版主回覆04/03/2011 01:34:00]係喎! 我成日要簽老闆個名架喎.........HOHO~
我表妹都送左呢支筆比我, 不過係 pink!!!!!!! 我放左係櫃筒 ~[版主回覆04/03/2011 01:35:00]呢支筆咩顏色都好女裝feel, 如果唔係比老公用都好嘛~
o係office 用lo haha[版主回覆04/03/2011 01:36:00]公司d筆, 我全部都係自己撰, 都係紫色架, 呢支d墨都唔係紫色.........
呢枝放係公司簽名用
回覆刪除[版主回覆04/03/2011 01:34:00]係喎! 我成日要簽老闆個名架喎.........HOHO~
我表妹都送左呢支筆比我, 不過係 pink!!!!!!! 我放左係櫃筒 ~
回覆刪除[版主回覆04/03/2011 01:35:00]呢支筆咩顏色都好女裝feel, 如果唔係比老公用都好嘛~
o係office 用lo haha
回覆刪除[版主回覆04/03/2011 01:36:00]公司d筆, 我全部都係自己撰, 都係紫色架, 呢支d墨都唔係紫色.........