2011年4月17日 星期日

報左喇~

尋晚, 足之去報左團喇, 不過真係有d戇居囉, 如果唔係唔捨得滕滕, 如果唔係要去還神, 我地都唔會報團去泰國!


連埋滕滕+奶奶, 差唔多萬三蚊, 如果要洗萬三蚊, 真係唔想去泰國囉! 原本, 想同埋亞爸亞媽去, 不過加埋佢兩個, 就要萬九! 嘩~ 我唔敢話比人知, 去泰國報團萬九蚊, 我怕比人笑呀!


所以結果我最後, 就係4個人就算, 橫掂年年都有請亞爸亞媽去旅行架啦, 唔預佢地, 我諗佢地唔會嬲卦~


3 則留言:

  1. 點解唔自由行呢?
    [版主回覆04/19/2011 12:12:00]我地都有諗, 不過因為要帶住個仔, 而家仲要加埋奶奶, 亞爸亞媽, 所以唔想煩就跟團喇!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年4月20日 上午11:22

    你哋一家大細去玩咪真係好開心囉!滕滕係咪第一次去玩呀?
    [版主回覆04/21/2011 15:49:00]應該係好辛苦先啱, 因為我同老公要湊住一個豆o靚 & 三個耆英~

    回覆刪除
  3. 咁細都係跟團好...去到邊都有人叫你上車...至少煩少樣喇~
    [版主回覆04/29/2011 12:27:00]我湊住3個耆英去, 唔跟團, 唔通帶佢地去SHOPPING 咩, 一陣SHOP 幾SHOP, 又怕佢地攰呀!

    回覆刪除