表妹, 係咩人?! 由佢失踪之後, 爭落周身債, 一走之了, 屋企又唔理, 個仔又唔要之後, 我已經好清楚了解!
但係我唔知表姐原來唔知! 我唔知道原來表姐唔知佢個妹走嗰時 lai 抵落一大筆SO CHOW C!
當表妹係我地面前出現番之後, 事隔再過幾年, 我知道佢信左佛, 當我以為佢變左嗰時, 原來我發現死性真係難改, 因為我發現佢全身都係A貨係到扮堅嘢, 係佢家姐面前仲扮勁, 咁我就知, 死性難改呢句說話, 古人真係講得冇錯!
窮唔緊要, 我都窮過, 因為窮係冇罪, 只不過係一時嘅難關, 只要過左去, 之後就一片光明, 因為失敗過之後就會醒, 醒左就唔會再錯, 而我自己以前都窮得好交關, 所以我明白好窮嗰時嘅心情, 但係, 如果窮都仲要扮嘢, 扮自己好勁, 係新朋友面前就可以啫, 係一個識左你三十幾年嘅姊妹面前扮, 我唔撚篤爆你, 就已經好比面你啦!
不過, 我直到今時今日, 我真係好難再忍! 可能係家姐關係, 所以表姐仲信佢, 不過我唔信囉, 因為佢而家承信已經破產喇, 而且睇見佢仲搵佢家姐苯, 所以我今日真係忍唔住係FB 個status post左d嘢出嚟話佢! 我唔知佢知唔知我係話緊佢, 不過我想同佢講, 你唔好再搵你家姐苯7喇, 因為你都係全身A貨, 唔好以為你唔出聲, 以為人地都係當你D嘢係真先得架, 你當人76咩 !!! 既然你咁勁, 唔該, 仲有唔好住公屋啦, 使乜成日搵part time做啫, 係屋企做少奶奶啦! 仲有喎, 既然你話你自己咁勁, 咁你攪上市未呀???
最尾個句好好笑.
回覆刪除[版主回覆04/25/2011 22:48:00]咁係吖嘛, 對住個家姐就面前扮勁, 對住我就乜都話好好好, 自己家姐嚟都食佢夾棍, 聽到都唔順佢超啦~
原來"上市"係佢!!!
回覆刪除[版主回覆04/26/2011 11:35:00]真係好把鬼火架, 對住家姐就扮勁, 下下都要整佢, 佢住我佢就投其所好!
點解家姐會唔知佢份人係點呢?咁奇?!
回覆刪除[版主回覆04/26/2011 14:11:00]因為佢地前世撈亂骨頭, 不嬲都冇計傾!
講個真相比家姐聽啫
回覆刪除[版主回覆04/26/2011 17:04:00]我已經講左喇~
咁家姐信唔信你呀?
回覆刪除[版主回覆04/27/2011 12:45:00]應該信嘅, 我又唔係一個吹水嘅人!
如果佢唔信我, 我咪尤得佢自生自滅囉 !