http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
上個星期五同班同學去卡啦OJ, 十二點幾番到屋企, 個工人先同我講滕滕鼻塞喎! 真係唔知鬧唔鬧佢好, 攪到我第二日原本唔使番工, 跟住同人掉左番幫人頂先嚟話比我知滕滕唔舒服!
滕滕又冇出街, 無啦啦流鼻水鼻塞, 其實我覺得係有原因, 因為滕滕而家成日玩除褲!
係個cam到, 見到佢成日張條褲除到去小腿位, 跟住就行嚟行去, 一係就好似d大陸人係到等車咁踎左係到, 再唔係, 佢就成條褲除晒!
條豬仔, 無論嗰日得嗰十三四度, 佢都照除, 我真係好想佢答我個問題: 乜唔凍咩???
仲乜咁鍾意除褲架?[版主回覆04/04/2011 11:31:00]可能焗住個seafood呀 !
我frd d 女直頭係半夜三更走嚟除...[版主回覆04/04/2011 11:33:00]半夜三更.......... 仲未瞓咩??? 唔係夢遊嘛??? 嘩~ 嚇死人喎!!!
差唔多識戒片就會有呢個動作喇~[版主回覆04/04/2011 11:32:00]當真??? 你唔好氹我開心喎!
係呀...佢阿媽話留意咗幾晚...都真係唔知佢個女幾點除架...
仲乜咁鍾意除褲架?
回覆刪除[版主回覆04/04/2011 11:31:00]可能焗住個seafood呀 !
我frd d 女直頭係半夜三更走嚟除...
回覆刪除[版主回覆04/04/2011 11:33:00]半夜三更.......... 仲未瞓咩??? 唔係夢遊嘛??? 嘩~ 嚇死人喎!!!
差唔多識戒片就會有呢個動作喇~
回覆刪除[版主回覆04/04/2011 11:32:00]當真??? 你唔好氹我開心喎!
係呀...佢阿媽話留意咗幾晚...都真係唔知佢個女幾點除架...
回覆刪除