要等到第三日假期, 老公先可以一斉出去玩! 老公話佢公司有TICKET買, 所以就去挪亞方舟!
不過, 好一個迷囉, 老公話佢公司有TICKET 買, 唔知點解佢冇買, 去到仲要排左成半個鐘頭隊, 仲要排隊嗰個位係晒到亞媽都唔認得嘅!
我唔知道原來挪亞方舟是講耶穌, 所以好多嘢都唔啱滕滕!
唯一最啱, 就係呢d假動物! 膝滕見到, 就係到尖叫喇!
好開心, 居然係公園到撞到生嗰時, 係我隔離床個媽咪, 佢個女yuki, 大滕滕1日!
真係相請不如偶遇喇!
撞完生嗰時隔離床個媽咪之後, 又再撞到家姐同豆豉表弟, 不過就唔記得影相!
見到豆豉表弟嗰時, 佢已經謝皮左仲瞓醒埋, 因為家姐就係同豆豉玩肥皂泡玩到謝左~
好開心撞到人, 不過跟住就好唔開喇, 因為係挪亞方舟搭巴士出去葵芳嗰時, 滕滕可能玩到好攰, 所以又要抱, 我見到個廿幾歲個女仔, 居然係到扮瞓覺, 因為佢唔想讓位, 但係滕滕又要抱之餘仲要又話要揸扶手, 去到呢一刻, 我個心係到諗, 點解d人而家咁冇家教架!
真係一蟹不如一蟹, 去到葵芳地鐵, 預備入車, 有個女人居然撞到我差d跌抵, 好睬老公足住我咋, 如果唔係我抱住滕滕, 滕滕又瞓左覺, 你睇下我同唔同佢開波吖! 跟住入到車廂, 有個亞媽帶住兩個女, 佢嗰兩個女就爭位坐, 就算見到我抱住滕滕, 個女人都冇意識叫個女讓比我坐! 唉~ 呢d人, 真係冇家教, 而且嗰個仲要係女人嚟潻!
有個男人見到我冇位坐又抱住個仔都讓位比我, 我都唔明, 大家都係女人, 點解做左亞媽都仲咁仆街!
係...香港D人就係咁...最好你企係度都唔好阻住佢哋行呀!!!
回覆刪除有次係商場準備行出嚟...我見到外面有D雨, 咪叫熙爸睇下大唔大, 唔大我同熙熙先行出去...就係呢個時候, 有條8婆係我後面係咁叫借借, 借借, 借借...我令轉身望下佢, 推住部吉嘅BB車, 個B就俾咗唔知佢阿媽定99抱...
咁佢都見我抱住熙熙喇, 佢無野呀嗎...再望上D, 原來佢戴住副烏蠅鏡...唔怪之得叫個抱住bb嚟人去讓路俾佢喇!!!
見佢盲成咁咪讓俾佢囉...等佢行咗出去我先同熙爸講, 盲就唔好出街喇...點知個8婆即刻串返我肥就唔好出街喎...頂佢呀, 肥出街冇乜危險呀, 但盲嘅出街, 就隨時仆街囉...唔係抱住熙熙同落緊雨, 我實同個8婆死過!!!
行開一陣, 我望下個8婆, 佢只係行出門口坐係石級咋, 都唔知佢趕乜春!!!
[版主回覆04/28/2011 11:04:00]條八婆好賤呀!!!
你有冇問佢, 叫佢小心睇路呀!
有緣千里能相會!呢句話好多人都知道!你哋有緣咪碰到囉!不過你都仲記得隔離那位太太嘅,你哋有無一直聯絡?如果無,你都記得對方的,你真係好利害呀!
回覆刪除其實你的經歷我都試過,有啲人真係好無禮貌,我都試過背住BAG同咩住囝囝,仲攞埋手袋,仲有囝囝又唔聽話周圍搞人,我仲話佢,但係佢都唔聽,佢仲摸一個女人的屁股,唉!那時候真係想死呀,但係在巴士上都無人讓位比我坐,這時候我老公打比我,我話我好多嘢攞,又有囝囝,但係都無人讓位,我大大聲咁講,啲人都唔肯讓位比我,你話呀,你話啲香港人呀......
[版主回覆04/28/2011 11:07:00]因為我係fb到有add佢, 所以我先認得佢之嘛! 而我老公就唔認得喇!
有時我都覺得d香港人好衰, 有d仲係衰到透!!! 但係有d又好好喎!
你老公都幾攪笑喎...hahaha...
回覆刪除其實Noah 係講同耶穌有關的事, 但都好值得一睇既...我都未得閒去...hahahaha
[版主回覆04/28/2011 11:10:00]講起嚟就唔得啦, 因為我係一個天主教教徒嚟架, bible d 嘢, 我都差唔多唔記得晒喇!
點解你老公唔買飛呢? 我有一次搭地鐵(真係無乜幾可),比我遇到一件有趣嘅事: 有一對情侶,坐係最側邊,之後個站有乘客上車,有一位印度籍媽媽,拖住一個小朋友,係咁同對情侶講thank you thank you,同一時間推個仔坐上座位,個女仔嚇到即時彈起身,個男朋仔都同一時間起埋身,個印度籍媽媽順勢坐埋落黎,咁都未夠,佢仲要揮手,叫一個唔知係邊一卡嘅女過黎,真係方圓十里都聽到佢把聲,個女坐埋落黎,三個人坐兩個位,個仔不斷郁來郁去,踢到我一定架喇,算啦,小朋友唔同佢計喇,個阿媽不斷打乞次不斷咳,好嘢呀,佢完全唔搵紙巾掩口架喎,我唔係岐視佢地,不過咁嘅身教...我真係想像唔到佢啲仔女以後會幾無禮貌
回覆刪除[版主回覆04/28/2011 11:12:00]我都有問我老公仲咩係公司唔買飛呀, 佢都答唔到我, 所以今次輪到我同佢講: 戇居!!!
吖, 嗰個印度媽媽呢招幾好喎, thank you thank you 咁就迫左人地起身喇!
ha ha ha ^.^ 你老公同個仔真係似到爆呀!
回覆刪除[版主回覆04/28/2011 16:04:00]我知喇, 我知喇! 由佢出世到而家人人都係咁講, 我hurt 到爆呀~
當時熙熙瞓咗9成喇, 未上到車已經冧咗...如果唔係實同佢開拖喇, 死8婆!!!
回覆刪除[版主回覆04/29/2011 12:20:00]我都係啦, 如果唔係滕滕瞓左, 我都開佢呀!!!