2011年4月6日 星期三

乜原來咁勁架!!!

二姑奶講襯乜嘢, 老公就好似入左邪教咁, 都信到十足十, 好無質疑過佢家姐講嘅嘢!


二姑奶攞支筆出嚟用, 老公一見到, 無論係咩筆, 佢家姐買嘅筆都好似靚過人, 型過人!


唔知, 二姑奶痾篤C, 老公會唔會話香D呢???!!!


星期一, 老爺骨灰可以入伙, 奶奶、老公&二姑奶就去左攪!


整完之後, 番到屋企同我講~


老公: 二家姐話叫我地唔好打軒軒, 因為佢而家係探索期, 好多嘢都好好奇嘅!


我: (冇出聲)


老公: 二家姐話軒軒其實好多時都係想引我地注意, 所以我地唔好成日打佢!


我: (冇出聲)


老公: 亞家姐話軒軒做好多嘢, 佢個腦都成日係到思考緊, 所以我地唔好成日乜都唔比佢做!


我: E, 乜你家姐幾時讀過兒童心理學架?! 點解我唔知嘅?! 乜你家姐幾時變得咁勁架?!


尋日, 奶奶入左嚟我到睇滕滕, 夜晚食飯又同我講(老公唔係到, 番左工):


奶奶: 二家姐話呀, 唔好成日打軒軒打得太多呀, 佢而家呢個年齡, 對樣樣嘢都好好奇架! 二家姐話呀xxxxxxxx(又係講番老公講嗰d嘢!!!!!!!!!!)


我: 媽! 你知唔知佢而家真係成日挑戰我地架?! 好似張地墊咁, 佢成日都咬出嚟o趙, 咁唔覺意吞落肚咁點算呀?!


奶奶: 係呀! 我嚟左一陣, 佢就咬左兩次, 咬完仲要比我睇呀! 呢d食左落肚唔得掂架!


我: 咁咪係囉! 如果佢咁樣咬地墊, 咁你話我比唔比反應佢好呀?! 仲有呀, 佢曵到張隻彈彈狗拖去窗邊, 跟住企係上面, 用個口含住個窗柄呀, 咁你又話比我知, 我比唔比反應佢吖?! 而且佢成日企左係個矮柜上面望風景, 跟住係咁chok個窗花, 雖然有鎖鎖住, 但係都唔好吖, 咁你話, 我又應該唔應該比反應佢呀????????


我講完, 奶奶好無奈咁, 唔出聲!


我真係幾撚興囉!!!! 呀二姑奶, 你又唔係有小朋友, 你又唔係湊過小朋友, 你又唔係教過幼稚園, 你又唔係對小朋友有研究, 你又唔係好鐘意小朋友, 你又唔係對小朋友好有興趣, 請問你憑咩講嘢呢??????????????????


第一, 你知唔知軒軒而家有幾曵呀??????


第二, 你知唔知軒軒而家冇時停, 無時無刻都攪攪震呀??????


第三, 你知唔知軒軒而家下下都玩挑戰呀????????????


唔知! 就唔該唔好講咁多嘢、出咁多聲&係到扮專家啦!!!!!!!!!!!!!


8 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年4月7日 清晨6:25

    依家 d 小朋友好識挑戰你條底 ............ 線 ga  *.*  個個 bb 既性格又唔同, 真係花小 d 心機, 耐性都唔得 ga!
    打唔聽, 讚下佢 work 唔 work 呢? 我個仔 曵 , 我讚佢乖, 叫佢做返好, 反而有時 work ga bor~
     
    [版主回覆04/08/2011 15:26:00]我成日讚滕滕乖架, 又唔見佢有d咩好反應喎.......或者等我再試下先!

    回覆刪除
  2. d人係咁架la,以為自己好勁。
    我兩個姑拉就令到我99唔幫我星期六睇孖妹,唉...我同隻佬都要番工,只係叫佢睇兩粒鐘啫,好心佢地明知我地要番工,體諒吓我地。遲吓我唔9駛旨意求佢。不過我仲有呢個月都要求人呀,好彩仲有個fd射住咋。
    [版主回覆04/08/2011 15:35:00]其實你應該好開心先係, 因為佢地兩個唔係睇輕你喎  !
    我都唔明, 奶奶都已經係一件煩嘅物體嚟架啦, 都唔知點解, d姑奶都係咁麻撚煩!!!

    回覆刪除
  3. 我阿姨又係呢D人, 自己冇小朋友, 又成日走去話我阿媽點教女喎...
    [版主回覆04/08/2011 15:36:00]我真係好想同佢講: 你咁叻, 咪自己生番個, 等我學下&睇下你點教!!!

    回覆刪除
  4. 呢d人只會死淨把口...
    [版主回覆04/09/2011 22:40:00]呢D咪黑人憎囉!!!

    回覆刪除
  5. 佢係一本通書睇到老,唔識因材施教...
    [版主回覆04/14/2011 12:23:00]係佢家姐扮勁! 而佢個細佬, 即係我老公, & 我奶奶都覺得佢家姐講得啱!
    其實無論佢家姐講乜, 我老公都係覺得佢講得啱! 無論佢家姐食過D乜, 只要佢家姐話好食, 我老公都會話好食! 無論佢家姐用過D乜, 我老公都會覺得靚! 無論佢家姐買過D乜, 我老公都會覺得嗰樣嘢係好, 係勁, 係靚, 係正!
    ............都痴九線!

    回覆刪除
  6. 佢當佢家姐係偶像喎~~~
    [版主回覆04/14/2011 14:12:00]跟本就當佢家姐係神咁济啦, 差在未拜咋, 所以我咪話, 佢家姐痾d C出嚟, 都應該係香同好味架囉!!!

    回覆刪除
  7. 好少細佬咁聽家姐話架喎~~~你老公真係好好~~~
    [版主回覆04/15/2011 15:39:00]好??? 我反乸晒眼啦, 佢家姐講乜都係都啱, 我講乜, 佢就乜7都唔信呀!!!

    回覆刪除
  8. 係唔係佢地兩姐弟經歷過一啲事,所以細佬咁聽家姐話呀?即係例如,個細佬浸親,家姐跳入海救佢呢啲情節呀?(sorry,中電視劇太深 )
    [版主回覆04/19/2011 14:27:00]經歷過.............都唔知係唔係喇, 佢細個同d朋友打交打到爆晒胱, 上晒police station, 佢咪打比佢家姐, 叫佢家姐去保佢囉!

    回覆刪除