人蠢冇藥醫, 究竟幾時先有得醫呀???????????????
老闆叫我唔好咁勞氣, 因為蠢人有蠢人嘅好, 起碼唔會有d咩威脅! 不過豬乸到好似馮小姐咁, 仲要係日日都咁豬, 成日都咁豬, 搵一兩次醒小小得唔得先??????????
有個死人客, 大家都知佢好練串, 下下都好似雞咁, 有d咩嘢就啄住唔放, 問嘢、追提單, 每時每刻都串過馬鍊, 我已經唔係第一次叫馮小姐醒定d, 唔好比個死人客有位入, 但係佢下下都係7下7下, 唔 remind 佢都唔得! 已經唔係第一次, 過年嗰時個死人客走第二個港口, 又唔講明FA個日期原來可以同提單個日期唔一樣都得, 咁你唔講, 我地更係照以前咁, 出左ETD 先去apply架喇, 日日就問我地究竟幾時有正本FA, 串爆話我地申請FA點解要過年後先有, send 埋第間 supplier 個mail過嚟叫我睇下人地話第二日就可以有. 真係好想講句仆街冚家產囉, 由頭到尾佢都冇同我地講過FA d 日期可以唔使跟開船日, 大陸放農曆假期, 邊7個同你做嘢呀, 搵鬼同你做咩,所以今次出貨,更係又要醒定d啦,不過,7-11就真係7-11,冇嘢可以講,因為馮小姐今朝追船公司,叫佢地confirm 個開船日, 但係船公司就答佢, 可能今晚開!
尋日個死人客又嚟串爆喇, 問究竟幾時先有正本文件喎, 所以馮小姐將船公司覆佢d嘢, 佢走嚟問我一次即係點喎?! 即係點? 我都老實唔客氣答佢, 我唔係船長, 我又唔係係船公司到做, 我都答唔到你, 你問, 就更係問番佢地即係點啦, 問我把鬼咩!
後嚟我再諗番個客之前張單都已經話FA個日期係可以唔使跟開船日架啦, 馮小姐攪乜呀, 人蠢都不突止, 而家生完仲要玩失憶! 雖然, 我生左都有失憶, 但係明知自己唔記得就寫住佢啦, 唔記得仲要話我冇講過, 唔係有問題得咁緊要嘛, 如果係, 我第一時間叫你去比人做實驗, 睇下究竟幾時有藥醫你D咁蠢又要死撐嘅人喇!!!
蠢真係無藥食喎,又唔係病~~~ 一係,一齊變蠢喇
回覆刪除[版主回覆04/20/2011 15:58:00]我好相信, 我老公一定好唔鐘意我囉!
點解呢?你係係老公面前變蠢咗呀?
回覆刪除[版主回覆04/20/2011 16:54:00]佢對開一個咁醒嘅我, 更係唔喜歡我變蠢啦, 佢聽到我講馮小姐, 佢都反乸晒眼呀!!!
哈哈,我想問邊個聽到X小姐之後,唔係反乸晒眼??????
回覆刪除[版主回覆04/20/2011 18:22:00]冇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!