2011年4月2日 星期六

超級市場的第一次!

因為樓下間百佳已經冇晒舊款車仔, 所以滕滕都未試過坐過超車, 適逢星期日同滕滕去街市買餸, 我就同佢去左wellcome dom一轉!




簡直玩到唔捨得走!


5 則留言:

  1. 我都未坐過呢啲車,你坐過未呀?
    [版主回覆04/06/2011 15:46:00]我唔係好記得, 好似都冇.........

    回覆刪除
  2. 我做小朋友時也未坐過超市車....
    [版主回覆04/07/2011 12:03:00]我都係啦! 應該都冇!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年4月6日 晚上8:48

    high 爆 ~
    [版主回覆04/07/2011 12:03:00]佢唔肯落地啦!

    回覆刪除
  4. 我都冇坐過...有返咁上下年紀都應該冇坐過kaka
     
    [版主回覆04/08/2011 15:41:00]喂, 喂! 你唔好係到扮老喎! 你係3頭, 我係3中, 我家姐係3尾喎!

    回覆刪除
  5. 有呢D車仔嗰陣, 我都好似5/6/7咁上下...咁大個唔俾坐上去喇~

    回覆刪除