今日public holiday 唔使番工, 所以今日又係我湊滕滕嘅時候喇!
不過, 唔知點解今日滕滕寧捨黐身! 我行埋去個nb到, 就即刻要推我走, 叫我"行呀! 行呀!" 不過我因為用緊藍牙send 番d相去個nb到, 所以我一定要press 確認, 就係因為咁, 滕滕發皮4, 喊左起碼成半個鐘有多! 起初我由得佢喊飽先啦, 見佢收收地聲, 咪氹下佢囉, 吖, 點不知又再好淒涼咁喊過, 如事者兩次都係咁, 我唯有唔再理佢, 灘係張sofa到尤得佢! 滕滕見到我咁, 佢就即刻再喊大聲d之餘, 條氣仲好唔順咁行埋嚟推我起身! 不過, 我一樣唔理佢, 吹咩, 等你喊飽先啦!
下午, 就係咁喊到痴左線!
到左今晚, 同佢上床之後, 我就好似又做左監犯咁, hou 佢瞓著左之後, 就靜雞雞出房! 不過, 過左一陣, 真係嚇襯我! 因為平時滕滕瞓瞓下見唔到我, 就會係張床到喊住叫我, 今晚, 佢係自己唔出聲落左床, 出埋嚟, 跟住就喊住講"行呀! 行呀!", 推番我入房瞓!
咁樣比佢迫我入番房之後, 佢好似昅犯咁, 我每一次望下佢瞓著未, 佢都係望住我!
滕滕話, 成日都走犯先至啱呀!!!
回覆刪除[版主回覆04/08/2011 15:45:00]所以其實我真係一個犯人!!!
你係咪太耐無陪佢,所以唔比你離開佢一步呀?
回覆刪除[版主回覆04/14/2011 12:25:00]我只係番工先唔係屋企啫, 就算我番到屋企, 佢都唔會一定要黐住我架, 佢咁樣, 無非都係覺得我出去有得玩, 唔預佢啫~
咁你帶佢落公園行下嘛,黎緊幾日紅假,帶佢去郊遊,不過最好等埋老公放假
回覆刪除[版主回覆04/14/2011 14:15:00]我每個星期放假, 點都會同佢落一落街, 去買餸呀, 去飲茶! 嚟緊EASTER, 我想同佢去科學館呀!
會唔會對滕滕黎講太難架?濕地公園呢?
回覆刪除[版主回覆04/15/2011 15:42:00]上次去過喇, 我諗科學館佢唔明, 但係都好鐘意玩囉!