2011年4月26日 星期二

賤骨頭!

我都唔明, 逢係長假期我都一定唔舒服, 一定都要去搵一搵dr先安落!


尋日一起身, 個喉嚨真係頂唔順, 腫晒, 一定要去睇dr啦! 打左支針, 個喉嚨就好番好多, 不過而家就由冇鼻水變左有!


可能要去睇多次醫生, 但係我都仲想食埋聽日藥睇下點先, 如果真係唔得, 就真係又要搵多次dr喇~


4 則留言:

  1. 你同滕滕都係呀, 成日都放假嚟病嘅~煲啖湯水補下喇!
    [版主回覆04/28/2011 10:31:00]我已經進步左, 一個星期都有煲一次湯喇~

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年4月27日 上午10:55

    你病咗呀,要休息多啲呀!飲多啲水,病都會快啲好架!
     
    祝你早日康復~~~~
    [版主回覆04/28/2011 10:31:00]我平時都飲好多水架, 不過就卦住打機(手機嗰d) , 攪到上左床都唔願瞓!

    回覆刪除
  3. 你可能係工作狂,一知道放假就會病 今日好返晒未呀?過咗假期好耐喇
    [版主回覆04/28/2011 10:34:00]我係假期最後一日先嚟頂唔順要去睇醫生架, 食左兩日藥, 個喉嚨就消晒腫喇, 不過就好似成日想咳想咳咁, 跟住唔食dr嗰d藥, 食左d成藥, 好似好左! 多謝!

    回覆刪除
  4. 乜你今日仲未好架?飲啲鹹柑桔啦
    [版主回覆04/28/2011 11:33:00]未好番架, 仲食緊(成)藥, 不過好似都ok左~

    回覆刪除